Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ten eerste zou gij voorzeker niet boven de gordellijn uit komen, en secundo vermoed ik dat ze u gewoon niet zouden zien zitten tout court wegens een erg op dat interieur lijkende haarkleur!

Comment

• E 220 CDI BlueEFFICIENCY Cabrio (120 kW)
      Basisprijs: 48.279 Euro
      Lak: Diamant wit: 1.654 Euro
      Lichtmetalen velgen 17" (5 dubbelspaaks): 0 Euro
      Bekleding: Leder amandelbeige (ELEGANCE): 2.110 Euro
      Toegevoegde optie: 8.753 Euro
      Prijs: 60.796 Euro

Opties:
      • Automatische 5-traps versnellingsbak: € 2.283
      • Parkeerhulpsysteem Parktronic (PTS) met parkeerbegeleidingsfunctie: € 901
      • Dubbele bekerhouder: € 31
      • Halsverwarming AIRSCARF: € 567
      • Dakbekleding in stof beige: € 0
      • Sierelementen in wortelnotehout: € 284
      • Voetmatten (fluweel): € 111
      • Multi-contour zetels vooraan: € 482
      • Verwarmde zetels vooraan: € 420
      • Interieurconcept ELEGANCE: € 0
      • Wegval type-kenteken op het kofferdeksel: € 0
      • Beschermplaat onder carter: € 136
      • Trekhaak: € 963
      • Donkerblauw cabriodak: € 0
      • Pelvis airbag: € 0
      • Pack alarmsysteem VV2: € 537
      • Media Interface (UCI): € 247
      • Comand APS met radio CD en navigatiesysteem: € 3.220
      • Lichtmetalen velgen 17" (5 dubbelspaaks): € 0
      • Premium Pack: € -1.430

Opmerking 1: 't AMG-pack zouden we er énorm graag op hebben hoor, maar 't is niet combineerbaar met de hier onmisbare trekhaak.
      Opmerking 2: 't zal de 5-bak moeten worden, gezien de 7-bak pas leverbaar is vanaf midden volgend jaar (en daar kunnen mijn ouders niet op wachten). En € 4.000 opleggen om de 250CDI, en om dus nu al de 7-bak te kunnen hebben, da's er een beetje over.
      Opmerking 3: de kleur van 't dak, daar zijn we nog niet echt uit. Blauw lijkt 't mooist te zijn. De rest ligt wel al quasi vast. Als de testrit ook nog meevalt en het rijcomfort van de E cabrio meer E dan C blijkt te zijn, dan zal dit de opvolger van mijn vader zijn W211 worden. Valt de testrit tegen, dan wordt 't de kar uit de volgende post (dewelke mijn voorkeur eigenlijk heeft ).
      Bijgevoegde Bestanden
      Life's too short. Not to. Live it.
      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• E 220 CDI BlueEFFICIENCY (120 kW)
        Basisprijs: 42.229 Euro
        Design-lijn ELEGANCE: 1.993 Euro
        Lak: Cuprietbruin: 1.073 Euro
        Lichtmetalen velgen 16" (7 spaaks): 0 Euro
        Bekleding: Leder amandelbeige: 2.110 Euro
        Toegevoegde optie: 9.102 Euro
        Prijs: 56.507 Euro

Opties:
        • Automatische 5-traps versnellingsbak: € 2.283
        • Parkeerhulpsysteem Parktronic (PTS) met parkeerbegeleidingsfunctie: € 901
        • Dubbele bekerhouder: € 44
        • Dakbekleding in stof beige: € 0
        • Voetmatten (fluweel): € 111
        • Multi-contour zetels vooraan: € 641
        • Verwarmde zetels vooraan: € 420
        • Wegval type-kenteken op het kofferdeksel: € 0
        • Beschermplaat onder carter: € 136
        • Trekhaak: € 1087
        • Koplampsproeiers: € 0
        • Afslagverlichting via mistlamp: € 0
        • Lichtpakket: € 1.752 Euro
        • Grotere brandstoftank: € 123
        • Pack alarmsysteem VV2: € 537
        • Media Interface (UCI): € 247
        • Comand APS met radio CD en navigatiesysteem: € 3.220
        • Lichtmetalen velgen 16" (7-spaaks): € 0
        • Premium Plus Pack: € -2.401
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• In die config vind ik die E echt een bompabak.

Comment

• Mijn pa is dan ook 57.
            En met bompabakken, daar is niks mee. 16" is comfortabeler dan 17" () en een one-tone interieur vind ikzelf ook nét iets knapper dan 't volledig zwarte dashboard en middenconsole van de Avantgarde. De twee ronde mistlampen van de Elegance vind ik ook wel een afknapper, maar met 't lichtpakket heb je wel de LED-verlichting in de plaats.
            'n AMG-pack op een sedan vind ik ook totáál niet nodig. Dan zie ik ze liever dat geld in een 250CDI steken dan in wat cosmetische opsmuk.
            Last edited by sibi; 05/09/2010, 00:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Ten eerste zou gij voorzeker niet boven de gordellijn uit komen, en secundo vermoed ik dat ze u gewoon niet zouden zien zitten tout court wegens een erg op dat interieur lijkende haarkleur!
              Camo car

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                Mijn pa is dan ook 57.
                En met bompabakken, daar is niks mee. 16" is comfortabeler dan 17" () en een one-tone interieur vind ikzelf ook nét iets knapper dan 't volledig zwarte dashboard en middenconsole van de Avantgarde. De twee ronde mistlampen van de Elegance vind ik ook wel een afknapper, maar met 't lichtpakket heb je wel de LED-verlichting in de plaats.
                'n AMG-pack op een sedan vind ik ook totáál niet nodig. Dan zie ik ze liever dat geld in een 250CDI steken dan in wat cosmetische opsmuk.
                Da's wel waar , op dat soort wagens heb je liever een 16" en een pak comfort meer dan een mooie 17" 'zonder' comfort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                  Da's wel waar , op dat soort wagens heb je liever een 16" en een pak comfort meer dan een mooie 17" 'zonder' comfort
                  Alsof het verschil tussen 16" en 17" zo groot is.

Comment

• Kost een 520d standaard al 42.900 euro, shit zeg.

Comment

• De touring wel ja, de berline €40 650 dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Alsof het verschil tussen 16" en 17" zo groot is.
                        Feit, maar dat geldt ook wat voor het optische hé. 17", da's zo'n vis-noch-vlees-maat op de E sedan... wil je voor comfort gaan: de 16" zo laten en niet die € 1000-1400 voor de 17" bijbetalen. Wil je 'm merkbaar mooier/sportiever ogen, dan moet je 't imo direct goed doen en voor minstens 18" gaan. Maar geef me voor die meerprijs dan maar (een deel van) de 250CDI.
                        Last edited by sibi; 05/09/2010, 16:56.

Comment

• Vreselijk irri .. dat BMW niks doet om noch in FireFox, noch in Safari en laat staan in chrome het probleem van hun configurator op te lossen.

es kijken of het in M*shit wel gaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                            Vreselijk irri .. dat BMW niks doet om noch in FireFox, noch in Safari en laat staan in chrome het probleem van hun configurator op te lossen.

es kijken of het in M*shit wel gaat
                            Hier werkt alles perfect nu, zowel .be als .de, zowel met chrome als met IE.

Comment

• Hier geen probleem hoor in Firefox.

Comment

• Vandaag ben 'k de S60 gaan bewonderen... zo zou ik 'm willen als ik 't geld had:
                                • Handgeschakelde D3 (2.0 5-cilinder met 163pk): € 29.500
                                • Momentum uitrustingsniveau (oa. autom. dimmende binnenspiegels, regen- en lichtsensor, park assist achteraan, High Performance audio, USB-poort, Bluetooth voor GSM, ... bovenop de standaard airco, tempomat, ...): € 2.400
                                • Winter pack (oa. xenon en verwarmbare voorzetels): € 1.300
                                • Motion pack (RTI-navigatie + DVD-speler): € 1.300
                                • Buitenkleur Electrum Gold metallic: € 800 (als dat hetzelfde is als dit)
                                • Velgen 16" Oden met 215/55R16 banden
                                • Weglaten motorembleem
                                • Textiel/T-Tec Softbeige met Espresso dashboard
                                • Urbane Wood houtinleg: € 300
                                • Totaalprijs: € 35.600

Basis vind ik 'm nog aardig knap ogen. Ook staat 'ie wat mij betreft beter in een lichte als in een donkere kleur. Ik zou 'm met dit budget eigenlijk altijd verkiezen boven een 318d/20d of C 220CDI, bij dewelke het "basis zijn" mij meer zou storen. Een 318d met dezelfde opties kost immers een € 38k; een C 220CDI heb je nog niet eens voor de prijs van bovenstaande S60 en een C 200CDI met gelijkwaardige opties kost ook al € 37,5k. En 'k kan niet direct zeggen dat een C-klasse "edeler" aanvoelt of afgewerkt is.
                                Bijgevoegde Bestanden
                                Last edited by sibi; 12/09/2010, 00:56.

Comment

• 'k Heb eventjes voor de leute ook nog 's een handgeschakelde S40 D2 (slome 1600cc van 115pk ) Momentum met dezelfde opties geconfigureerd: € 33.060. Broedermoord binnen Volvo !
                                  Last edited by sibi; 12/09/2010, 01:00.

Comment

• Vraagje: hoe zit dat bij jullie met de bereikbaarheid van de BMW Configurator?
                                    • die op bmw.be
                                    • die op bmw.de
                                    • die op bmw.co.uk
                                    • met IE / Chrome / FF
                                    Het is al een paar weken dat de CC op bmw.de mank loopt of gewoon een "onderhoudsboodschap" geeft, maar de laatste tijd doen ze allemaal vreemd. Bij jullie ook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                                      Vandaag ben 'k de S60 gaan bewonderen... zo zou ik 'm willen als ik 't geld had:
                                      • Handgeschakelde D3 (2.0 5-cilinder met 163pk): € 29.500
                                      • Momentum uitrustingsniveau (oa. autom. dimmende binnenspiegels, regen- en lichtsensor, park assist achteraan, High Performance audio, USB-poort, Bluetooth voor GSM, ... bovenop de standaard airco, tempomat, ...): € 2.400
                                      • Winter pack (oa. xenon en verwarmbare voorzetels): € 1.300
                                      • Motion pack (RTI-navigatie + DVD-speler): € 1.300
                                      • Buitenkleur Electrum Gold metallic: € 800 (als dat hetzelfde is als dit)
                                      • Velgen 16" Oden met 215/55R16 banden
                                      • Weglaten motorembleem
                                      • Textiel/T-Tec Softbeige met Espresso dashboard
                                      • Urbane Wood houtinleg: € 300
                                      • Totaalprijs: € 35.600

Basis vind ik 'm nog aardig knap ogen. Ook staat 'ie wat mij betreft beter in een lichte als in een donkere kleur. Ik zou 'm met dit budget eigenlijk altijd verkiezen boven een 318d/20d of C 220CDI, bij dewelke het "basis zijn" mij meer zou storen. Een 318d met dezelfde opties kost immers een € 38k; een C 220CDI heb je nog niet eens voor de prijs van bovenstaande S60 en een C 200CDI met gelijkwaardige opties kost ook al € 37,5k. En 'k kan niet direct zeggen dat een C-klasse "edeler" aanvoelt of afgewerkt is.
                                      Da's uiteindelijk weinig geld voor een zeer knapper kar.

Comment

Vraagje: hoe zit dat bij jullie met de bereikbaarheid van de BMW Configurator?
                                        • die op bmw.be
                                        • die op bmw.de
                                        • die op bmw.co.uk
                                        • met IE / Chrome / FF
                                        Het is al een paar weken dat de CC op bmw.de mank loopt of gewoon een "onderhoudsboodschap" geeft, maar de laatste tijd doen ze allemaal vreemd. Bij jullie ook?
                                        bmw.be -> werkt in chrome, in IE na heel lang laden
                                        bmw.de -> werk op sommige momenten, meestal onderhoudsboodschap
                                        bmw.uk -> werkt in chrome, in IE laadt 'ie tergend traag of zelfs niet

Comment

Vraagje: hoe zit dat bij jullie met de bereikbaarheid van de BMW Configurator?
                                          • die op bmw.be
                                          • die op bmw.de
                                          • die op bmw.co.uk
                                          • met IE / Chrome / FF

.be werkt bij mij (na 2 keer de pagina te vernieuwen weliswaar), .de en .co.uk werken niet. Ik gebruik Firefox trouwens.

Comment

Working...
                                          X