Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lol ik blijf de Veyron, in al z'n vormen en betekenissen en met al z'n macht én gebreken, een fantastische auto vinden, de eerste in zijn segment (een segment dat een enorme afstand behoudt tot al de rest) en ook meteen de laatste in dat segment, maar 't zou wreed zot moeten zijn eer ik me dat koop. Als ik dan zoveel geld "moet" uitgeven, dan grijp ik wel naar een McLaren F1.
Wat ik doe is ze uploaden op photobucket.com, als je daar dan op de foto klikt zie je links wat je moet kopiëren en plakken in je posts op forums, dan komt de foto er in het groot op.
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Wat ik doe is ze uploaden op photobucket.com, als je daar dan op de foto klikt zie je links wat je moet kopiëren en plakken in je posts op forums, dan komt de foto er in het groot op.
Merci hé! Ik krijg nu de links, waarop ze kunnen klikken, maar op het forum zelf, zie ik ze niet.... Hoe moet dat dan?
Merci hé! Ik krijg nu de links, waarop ze kunnen klikken, maar op het forum zelf, zie ik ze niet.... Hoe moet dat dan?
Als je op uw link klikt zie je de IMG code staan.
Iets zoals [ IMG ]http://i1226.photobucket.com/albums/ee420/RobinDeCocker/LieverlingsTwijfeloverkleurXC604.jpg[ /IMG ].
Maar dan zonder spatie tussen IMG en de vierkante haakjes.
Als je op uw link klikt zie je de IMG code staan.
Iets zoals [ IMG ]http://i1226.photobucket.com/albums/ee420/RobinDeCocker/LieverlingsTwijfeloverkleurXC604.jpg[ /IMG ].
Maar dan zonder spatie tussen IMG en de vierkante haakjes.
En als ik dat doe, kan je die dan direct zien hier op het forum, of is het nu al zo?
Ik kan al een paar dagen niet meer op de configurator van Mercedes. Ik kan er wel mee beginnen, maar van als ik naar de optielijst moet gaan, crasht het ding bij mij. Vervelend. Is dat bij iedereen zo ?
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment