Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ach, net bij Alfa en Saab geweest.

"Te laag"

Bij Renault stond een Espace van een paar jaar oud, Leder, Airco, Glazen schuifdak, Navi,.... 25.000€. Maar twas een zwarte, en das ook niet goed

Straks mijn vader meepakken, die is minder lastig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Ach, net bij Alfa en Saab geweest.

"Te laag"

Bij Renault stond een Espace van een paar jaar oud, Leder, Airco, Glazen schuifdak, Navi,.... 25.000€. Maar twas een zwarte, en das ook niet goed

Straks mijn vader meepakken, die is minder lastig
      R500 AMG? Of 'n iets mindere motor? Dan heb je eindelijk 'n benz thuis en je kan er je spullen in kwijt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
        R500 AMG? Of 'n iets mindere motor? Dan heb je eindelijk 'n benz thuis en je kan er je spullen in kwijt.
        Tis dat ze geen geld schijten

De R is te duur.

Die begint bij 80-90k...

Als dat geld besteed kon worden stond er hier al een ML hoor

Zelfs een G-klasse occasie is afgekeurd
        Offerte van 40k op zak van de B-klasse, en dan had ik ze meegepakt naar de G-klasse occasie voor 40k, maar dat was maar nix

Comment

• Ben nog altijd niet helemaal verkocht aan de A5, maar zo'n S5 is toch een beest..

Nu nog wachten tot de exclusieve opties beschikbaar zijn, zoals pianolak, zwarte buitenpakket e.d...

Comment

• Na gisteren ben ik dus nog meer verkocht aan die A3's

Heb er hier al wel een paar gezet die zo goed als full option waren, maar ben nu eens gaan puzzelen met wat ik echt zou nodig hebben qua opties.

A3 Ambition met 1.9TDI, 5 bak

Brillantschwarz (standaard)
            Alcantara Leder interieur (870€)

en volgende opties

Andere velgen 465€
            Voetmatten 40€
            Lichtpakket 185€
            Airco 1425€
            Armsteun 125€
            Radio 850€

Totaal 28.160€

Comment

• Idd echt zalig zo'n A3 Lijkt me wel iets voor u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                Idd echt zalig zo'n A3 Lijkt me wel iets voor u
                Misschien wel ja.

De vorige die ik had samengesteld, minder met oog op budget, kwamen rond de 34.000-35.000

Dus heb er nu toch al een pak kunnen af doen...

Comment

• Deze X5 heb ik samengesteld op de BMW configurator.

X5 3.0d.
                  Sportpakket met 20" velgen, navigatie, bleutooth, alu instaplijsten en Parkeer sensoren.

Monacoblauw met camel leder interieur.

Zo zou ik hem graag bestellen, totaalprijs (zonder korting) 66420€.
                  Last edited by stig; 19/04/2007, 10:40.

Comment

• Heb eens geprobeerd iets te maken van de Q7 3.0TDI

Basisprijs 50.800€ (Duitse prijs)
                    Eindtotaal met de opties die ik nodig acht
                    66.685€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                      Heb eens geprobeerd iets te maken van de Q7 3.0TDI
                      Niet gelukt.
                      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                        Niet gelukt.
                        en dit?

1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Nope, de enige doenbare Q7 vond ik in het donkerblauw, ik denk met sportpakket en erg grote velgen. Zal eens zien of ik dat kan configureren.

Trouwens, het interieur van die laatste is wel lekker!!

Comment

Nope, de enige doenbare Q7 vond ik in het donkerblauw, ik denk met sportpakket en erg grote velgen. Zal eens zien of ik dat kan configureren.

Dit zijn 21 duimers.
                            1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              Dit zijn 21 duimers.
                              Komt op de foto van de carconfigurator veel kleiner uit dan in werkelijkheid.

Comment

Nope, de enige doenbare Q7 vond ik in het donkerblauw, ik denk met sportpakket en erg grote velgen. Zal eens zien of ik dat kan configureren.

Awel !

Comment

• Wanneer komt de Volvo CC weer online, dat ding is al weken buiten strijd.
                                  Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Nie! Het was een ander blauw. Feller. En grotere velgen. En meer meegespoten voor zover ik me kan herinneren.

Comment

• En de porsche configurator (www.porsche.de) is maar weer eens vernieuwd.

Zo zie ik :

Boxster & Boxster S :
                                      • Voorconfiguratie "sport"
                                      • Voorconfiguratie "exclusive"
                                      • Voorconfiguratie "populairste opties"
                                      • Buitenkleur 'Azurro blauw' (individual)
                                      • Buitenkleur 'RS groen' (individual)
                                      • Buitenkleur 'RS oranje' (individual)
                                      Cayman & Cayman S
                                      • Voorconfiguratie "sport"
                                      • Voorconfiguratie "exclusive"
                                      • Voorconfiguratie "populairste opties"
                                      • Buitenkleur 'Azurro blauw' (individual)
                                      • Buitenkleur 'RS groen' (individual)
                                      • Buitenkleur 'RS oranje' (individual)
                                      Cayenne (S) (Turbo)
                                      • 21" SportPlus Alu velgen
                                      • 21" SportPlus Alu velgen, meegelakt in koetswerkkleur
                                      • SportDesign-pakket
                                      • Sportuitlaat
                                      1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Porsche heeft ook de meest aantrekkelijke en gebruiksvriendelijkste carconfigurator !

Andere merken zouden er beter les van nemen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                          Porsche heeft ook de meest aantrekkelijke en gebruiksvriendelijkste carconfigurator !

Andere merken zouden er beter les van nemen..
                                          Inderdaad.

Alleen spijtig dat als je de optie Velgen gelakt in een andere kleur als koetswerkkleur neemt, je velgen niet zwart worden. Misschien dat zoiets in de maak is, dat je de kleur van je velgen kan kiezen.

Bvb. een zwarte wagen met witte velgen en een witte wagen met zwarte velgen.
                                          1991 Mazda MX-5 NA

Comment

Working...
                                          X