Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Binnenin.

Als ik voor de interieurpics terug meteoorgrijs aanvink, dan komt 't terug meer over zoals in 't echt. Dit is duidelijk iets te donker/blauw. Maar 't is zelfs dan nog knap, vnid ik. 'k Zou twijfelen wat te kiezen.
    Last edited by ; 10/06/2008, 17:49.

Comment

• Ja man, zo vet !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
        Bon, een Carrera 4S Cabrio van 160.000 EUR, mogen we de opties dan ook weten ? Veel gewinkeld in het Porsche Exclusive gedeelte..
        Ja, alles zit erop. Er is weinig dat ik niet aangevinkt heb.

Ik zou nog 'n aantal zaken extra willen (Porsche Exclusive op maat):
        • paneeltjes multifunctioneel stuurwiel in koetswerkkleur
        • handschoenkastslot in koetswerkkleur
        • stikking van al het leder in middengrijs (een beetje zoals koetswerkkleur)
        Heb trouwens nog 'es dezelfde auto in 't meteoorgrijs gestoken, bevalt me toch ietsje beter.

Comment

• Hier is 'ie.

Last edited by ; 10/06/2008, 17:50.

Comment

• En langs binnen.

Ja, bevalt me toch duidelijk beter dan die atlasgrijze, eigenlijk.

This would be it.

Comment

• Je hebt een mooie (en blijkbaar ook érg dure) smaak!

Comment

• En dan, mijn "Cayman GT".

Ik zou met opzet géén GT3 (RS) nemen, maar een Cayman. Daarmee ga ik naar 9ff, laat de GT3-motor in de Cayman leggen, sperdifferentieel monteren, Bilstein PSS9-for-PASM, en renkuipjes in hetzelfde leder als 't interieur van de auto. En nog wat spul dat de auto zo circuitwaardig maakt als mogelijk, en dus een te duchten concurrent voor de GT3.

En die auto ... die zou er als volgt uitzien, alleen moet je 'm in Rothmans-livrei denken. Dus Rothmans-striping met blauw en goud en rood, en wat sponsorstickertjes (zéker het Rothmans-logo). En startnummer 7 !

Dus dit ...

... maar dan op deze auto ...

Comment

• Wat meer piccies.

Comment

• En binnenin.

Speciaal, zoveel is zeker.

Comment

• O, en achteraan komt natuurlijk nog 'n custom rolbeugel. In 't wit, wat dacht je?

De zeteltjes zou 'k dus waarschijnlijk ditchen voor twee Recaro SP-A renkuipjes in blauw leder overtrokken (of blauw alcantara, eigenlijk, net zoals stuur).

Eerst wou ik voor de Martini-striping gaan, maar je ziet 't steeds vaker dus doe mij maar Rothmans dan.

Comment

• Speciaal, én zo vet !

Geef nu eerlijk toe, zo een Cayman is absoluut dé moeite ? Althans, voor mij volstaat het toch, moest ik een dertiger zijn ..

Op welke prijs kwam-ie ?

Comment

• Wel, euhm, de Cayman daar zoals 'ie geconfigureerd is, kost maar liefst 114.000 EUR dus da's geen kattenpis meer. En daar komt nog een pak 9ff-gedoe bovenop : ik schat 35.000 EUR voor de GT3-motor en versterkte versnellingsbak/koppeling, ongeveer 7.500 EUR voor de PSS9, zo'n 2.000 EUR voor de rolkooi, zo'n 5.000 EUR voor de twee SP-A renkuipjes in blauw alcantara, zo'n 4.000 EUR voor het sperdifferentieel, en ongeveer 10.000 EUR voor de déco van de buitenkant (folie).

Dan komt je kleine Caymannetje op dik 175.000 EUR. Agge speciaal wilt doen moet ge er de prijs voor over hebben.

Comment

• Fack man, voor 114.000 EUR configureer ik mij een Carrera 4 die mij echt wel kan bekoren !

Comment

• Dat bedoel ik. Ik ook hoor, 'k was hier gewoon een beetje in 't wilde weg aan 't Euromillions-ijlen.

Comment

• gTa, de kleur zelf gaat niet veranderen, wel de reflectie en lichtinval waardoor je toch een andere tint krijgt.
                                Tenzij het een vorm van gezichtsbedrog is

3 keer atlas hieronder:

BTW, CC is zó leuk; eentje maken voor circuit, eentje voor te cruisen, eentje voor de papa,...

Comment

• Die zetels moeten vanachter toch ook in leder zijn worden vind ik.

(configs van gTa)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Anyway, 'k heb er ook nog 'es ene gedaan.

Het ding kost wel 160.000 EUR (Duitse prijs), wat best veel is voor 'n Carrera 4S Cabrio. Maar toch...
                                    Duurder dan een turbo
                                    Maar ik denk dat ik ook zou kiezen voor een Carrera S, een atmosferische 911 is nog altijd zalig!

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    En dan, mijn "Cayman GT".

Ik zou met opzet géén GT3 (RS) nemen, maar een Cayman. Daarmee ga ik naar 9ff, laat de GT3-motor in de Cayman leggen, sperdifferentieel monteren, Bilstein PSS9-for-PASM, en renkuipjes in hetzelfde leder als 't interieur van de auto. En nog wat spul dat de auto zo circuitwaardig maakt als mogelijk, en dus een te duchten concurrent voor de GT3.

En die auto ... die zou er als volgt uitzien, alleen moet je 'm in Rothmans-livrei denken. Dus Rothmans-striping met blauw en goud en rood, en wat sponsorstickertjes (zéker het Rothmans-logo). En startnummer 7 !
                                    Heftig.

Wat ik zou doen is een full option 997 S kopen (atlasgrijs en zwart volleder) en dan naar Ruf brengen en de motor laten aanpassen zoals de RGT. Dan heb je eentje die eruitziet als de zoveelste Carrera, maar wel een F430 het leven zuur maakt

Comment

• Ik zag deze in het wit in de Autowereld staan dus had ik even zin om hem naar mij smaak te configureren.

Senna, Driven To Perfection

Comment

• Knap. Enkel zou ik een ander interieur kiezen bij wit. (Rood + witte stiksels + pianolak)
                                        1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                          Knap. Enkel zou ik een ander interieur kiezen bij wit. (Rood + witte stiksels + pianolak)
                                          Ja zo zou ik hem ook nemen !

Comment

Working...
                                          X