Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bmw Z4 3.0 SMG
saphirschwarz buitenkleur (wou eigenlijk titaan grau maar dat is er niet dus...)
styling 135M 18" velgen
vol lederen interieur "new england" Traumrot
prijs zonder verdere opties : 47825 euro
wat ik ook graag zou hebben is een cayenne met sportec velgen die ik o zo mooi vind (porsche car configurator gaat niet op deze computer)
dit zijn de velgen:
maar.. , hoe doen jullie dat? ik bedoel dus zoals de X3 van pitje, de screenshot... ik heb alt+print screen gedrukt, maar ik krijg altijd het volledige scherm beeld...
maar.. , hoe doen jullie dat? ik bedoel dus zoals de X3 van pitje, de screenshot... ik heb alt+print screen gedrukt, maar ik krijg altijd het volledige scherm beeld...
Een fotobewerkingsprogramma (photo paint, photoshop, ...) open doen en dan "plakken" kiezen, uwe screenshot krijg je dan te zien, dan het stukje dat je wil gebruiken, er uit knippen! Dan dat bestand opslaan als jpeg, en voila!
Een fotobewerkingsprogramma (photo paint, photoshop, ...) open doen en dan "plakken" kiezen, uwe screenshot krijg je dan te zien, dan het stukje dat je wil gebruiken, er uit knippen! Dan dat bestand opslaan als jpeg, en voila!
kzal morgen wel eens proberen, nu geen goesting meer
Had ge geen betere velgen kunnen verzinnen? Deze vind ik persoonlijk nogal triestig.
vind ik ook... als je een X5 koopt, koop je ook een sportpakket vind ik...
De reden dat ik GEEN sportpakket of gigantische wielen wil, is omdat ik comfort boven sportiviteit plaats. Dus voor mij geen ultrabrede good-looking velgen met dito high-performance rubbers.
En dan nog, ik dacht dat de rijder IN de auto zat? Of niet soms?
Had ge geen betere velgen kunnen verzinnen? Deze vind ik persoonlijk nogal triestig.
vind ik ook... als je een X5 koopt, koop je ook een sportpakket vind ik...
De reden dat ik GEEN sportpakket of gigantische wielen wil, is omdat ik comfort boven sportiviteit plaats. Dus voor mij geen ultrabrede good-looking velgen met dito high-performance rubbers. En dan nog, ik dacht dat de rijder IN de auto zat? Of niet soms?
Je rijdt toch liever met een mooie wagen dan met een misbaksel?
Er moet idd een basis van schoonheid zijn. Bijvoorbeeld de standaardvelgen van een S-klasse zou ik nooit nemen. Voor een € 200 meer heb je, in dezelfde maat, een mooier model.
Maar die velgen koop je dan dus echt enkel voor het zicht van een ander?
En dan nog enkel als hij stilstaat, want bij het rijden zie je daar toch niet veel van he?
Ik persoonlijk vind dat een grotere velg vaak een must is voor de algemene look van een wagen.
Een E46 met 16" ziet eruit alsof 'ie op 2CV-velgjes staat : veel te smal, te weinig velg. Minstens 245 achteraan, omdat dan de breedte van de wielkassen wat wordt opgevuld.
Ik ben een fanatiek en passioneel autoliefhebber, en leg gevoel in de wagens die ik bezit. Net zoals ik "moeilijker" verliefd word op een lelijke of minder mooie dame, ga ik me sneller opgetogen voelen met en IN een auto waar ik gewoon zot van ben. Zelfs al zie ik de velgen niet : een bepaald minimumformaat moet eronder, opdat de wagen een algehele uitstraling heeft die me aanstaat.
Voor een BMW E46 is dat 17" met minimum 245 achteraan, voor een BMW E60 is dat minimum 18", voor een E65 is dat minimum 19". Voor een Mercedes E-klasse is dat minimum 17", voor een S-klasse minimum 18", voor een SL minimum 19". Enzoverder.
Voor mij telt dat dus weldegelijk.
-- EDIT --
Financieel gezien is het de meest nadelige "opvatting" ... but hey.
Ik persoonlijk vind dat een grotere velg vaak een must is voor de algemene look van een wagen.
Een E46 met 16" ziet eruit alsof 'ie op 2CV-velgjes staat : veel te smal, te weinig velg. Minstens 245 achteraan, omdat dan de breedte van de wielkassen wat wordt opgevuld.
Ik ben een fanatiek en passioneel autoliefhebber, en leg gevoel in de wagens die ik bezit. Net zoals ik "moeilijker" verliefd word op een lelijke of minder mooie dame, ga ik me sneller opgetogen voelen met en IN een auto waar ik gewoon zot van ben. Zelfs al zie ik de velgen niet : een bepaald minimumformaat moet eronder, opdat de wagen een algehele uitstraling heeft die me aanstaat.
Voor een BMW E46 is dat 17" met minimum 245 achteraan, voor een BMW E60 is dat minimum 18", voor een E65 is dat minimum 19". Voor een Mercedes E-klasse is dat minimum 17", voor een S-klasse minimum 18", voor een SL minimum 19". Enzoverder.
Voor mij telt dat dus weldegelijk.
-- EDIT --
Financieel gezien is het de meest nadelige "opvatting" ... buy hey.
Dat vind ik er ook van, een velg kan een auto maken of kraken.
En ook tijdens het rijden zie je duidelijk het verschil, als je achter een X5 rijdt, met de standaard velgen, ziet hij er gewoon niet uit vind ik. Veel te smal, in tegenstelling tot de velgen van het sportpakket, 285 achteraan. Dat maakt voor mij ook wel degelijk verschil.
Gewoon simpel fel zilveren buitenkleur (nachtblauw mag ook, aangezien ik eigenlijk niet voor zilvere wagens ben, maar bij de 997 blijkt het wel mooi uit te komen) met zwart interieur.
Als extra (en enige) touch de knal rode gordels liefst...
edit: Bij nader inzien is een nachtblauwe met donker blauw interieur nog beter, maar ik weet niet meer of dat al verkrijgbaar is?
Comment