Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Sterlinggrijze X5 met zwart leder en Pappel Rauch Grau



    Comment


    • #22
      Had ge geen betere velgen kunnen verzinnen? Deze vind ik persoonlijk nogal triestig.
      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
        Had ge geen betere velgen kunnen verzinnen? Deze vind ik persoonlijk nogal triestig.
        vind ik ook... als je een X5 koopt, koop je ook een sportpakket vind ik...

        Comment


        • #24
          voor binnen een paar jaartjes

          Bmw Z4 3.0 SMG
          saphirschwarz buitenkleur (wou eigenlijk titaan grau maar dat is er niet dus...)
          styling 135M 18" velgen
          vol lederen interieur "new england" Traumrot

          prijs zonder verdere opties : 47825 euro







          wat ik ook graag zou hebben is een cayenne met sportec velgen die ik o zo mooi vind (porsche car configurator gaat niet op deze computer)
          dit zijn de velgen:

          Comment


          • #25
            Op aanraden van GTA, zie betere exemplaren ietsje verderop.
            Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!

            Comment


            • #26
              "mijn" Z4'tje:

              Z4 2.5i
              € 35.700,00

              Sequentiële versnellingsbak (SMG) € 1.330,00
              Sterlinggrau € 515,00
              Alu velgen styling 107 18" € 2.175,00
              Vollederen binnenbekleding "New England" Traumrot € 3.565

              + zowat alle opties die mogelijk zijn... (full option dus)


              Comment


              • #27
                maar.. , hoe doen jullie dat? ik bedoel dus zoals de X3 van pitje, de screenshot... ik heb alt+print screen gedrukt, maar ik krijg altijd het volledige scherm beeld...

                Comment


                • #28
                  Mensen, laat die fookin' Belgische BMW-configurator 'es links liggen en haal 'es de beeldjes op bij de Zwitserse CC. Die is duizendmaal beter. Met inzoomfunctie à la Duitse Audi-Configurator, en véél duidelijker foto's.

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                    Mensen, laat die fookin' Belgische BMW-configurator 'es links liggen en haal 'es de beeldjes op bij de Zwitserse CC. Die is duizendmaal beter. Met inzoomfunctie à la Duitse Audi-Configurator, en véél duidelijker foto's.
                    ah, bon... next time...

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door desert storm
                      maar.. , hoe doen jullie dat? ik bedoel dus zoals de X3 van pitje, de screenshot... ik heb alt+print screen gedrukt, maar ik krijg altijd het volledige scherm beeld...
                      Een fotobewerkingsprogramma (photo paint, photoshop, ...) open doen en dan "plakken" kiezen, uwe screenshot krijg je dan te zien, dan het stukje dat je wil gebruiken, er uit knippen! Dan dat bestand opslaan als jpeg, en voila!
                      Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door Pitje
                        Oorspronkelijk geplaatst door desert storm
                        maar.. , hoe doen jullie dat? ik bedoel dus zoals de X3 van pitje, de screenshot... ik heb alt+print screen gedrukt, maar ik krijg altijd het volledige scherm beeld...
                        Een fotobewerkingsprogramma (photo paint, photoshop, ...) open doen en dan "plakken" kiezen, uwe screenshot krijg je dan te zien, dan het stukje dat je wil gebruiken, er uit knippen! Dan dat bestand opslaan als jpeg, en voila!
                        kzal morgen wel eens proberen, nu geen goesting meer

                        Comment


                        • #32


                          Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!

                          Comment


                          • #33
                            Oorspronkelijk geplaatst door desert storm
                            Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                            Had ge geen betere velgen kunnen verzinnen? Deze vind ik persoonlijk nogal triestig.
                            vind ik ook... als je een X5 koopt, koop je ook een sportpakket vind ik...
                            De reden dat ik GEEN sportpakket of gigantische wielen wil, is omdat ik comfort boven sportiviteit plaats. Dus voor mij geen ultrabrede good-looking velgen met dito high-performance rubbers.
                            En dan nog, ik dacht dat de rijder IN de auto zat? Of niet soms?

                            Comment


                            • #34
                              Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                              Oorspronkelijk geplaatst door desert storm
                              Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                              Had ge geen betere velgen kunnen verzinnen? Deze vind ik persoonlijk nogal triestig.
                              vind ik ook... als je een X5 koopt, koop je ook een sportpakket vind ik...
                              De reden dat ik GEEN sportpakket of gigantische wielen wil, is omdat ik comfort boven sportiviteit plaats. Dus voor mij geen ultrabrede good-looking velgen met dito high-performance rubbers.
                              En dan nog, ik dacht dat de rijder IN de auto zat? Of niet soms?
                              Je rijdt toch liever met een mooie wagen dan met een misbaksel?

                              Comment


                              • #35
                                Er moet idd een basis van schoonheid zijn. Bijvoorbeeld de standaardvelgen van een S-klasse zou ik nooit nemen. Voor een € 200 meer heb je, in dezelfde maat, een mooier model.

                                Maar die velgen koop je dan dus echt enkel voor het zicht van een ander?
                                En dan nog enkel als hij stilstaat, want bij het rijden zie je daar toch niet veel van he?

                                Comment


                                • #36
                                  Ik persoonlijk vind dat een grotere velg vaak een must is voor de algemene look van een wagen.

                                  Een E46 met 16" ziet eruit alsof 'ie op 2CV-velgjes staat : veel te smal, te weinig velg. Minstens 245 achteraan, omdat dan de breedte van de wielkassen wat wordt opgevuld.

                                  Ik ben een fanatiek en passioneel autoliefhebber, en leg gevoel in de wagens die ik bezit. Net zoals ik "moeilijker" verliefd word op een lelijke of minder mooie dame, ga ik me sneller opgetogen voelen met en IN een auto waar ik gewoon zot van ben. Zelfs al zie ik de velgen niet : een bepaald minimumformaat moet eronder, opdat de wagen een algehele uitstraling heeft die me aanstaat.

                                  Voor een BMW E46 is dat 17" met minimum 245 achteraan, voor een BMW E60 is dat minimum 18", voor een E65 is dat minimum 19". Voor een Mercedes E-klasse is dat minimum 17", voor een S-klasse minimum 18", voor een SL minimum 19". Enzoverder.

                                  Voor mij telt dat dus weldegelijk.




                                  -- EDIT --

                                  Financieel gezien is het de meest nadelige "opvatting" ... but hey.

                                  Comment


                                  • #37
                                    Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                    Ik persoonlijk vind dat een grotere velg vaak een must is voor de algemene look van een wagen.

                                    Een E46 met 16" ziet eruit alsof 'ie op 2CV-velgjes staat : veel te smal, te weinig velg. Minstens 245 achteraan, omdat dan de breedte van de wielkassen wat wordt opgevuld.

                                    Ik ben een fanatiek en passioneel autoliefhebber, en leg gevoel in de wagens die ik bezit. Net zoals ik "moeilijker" verliefd word op een lelijke of minder mooie dame, ga ik me sneller opgetogen voelen met en IN een auto waar ik gewoon zot van ben. Zelfs al zie ik de velgen niet : een bepaald minimumformaat moet eronder, opdat de wagen een algehele uitstraling heeft die me aanstaat.

                                    Voor een BMW E46 is dat 17" met minimum 245 achteraan, voor een BMW E60 is dat minimum 18", voor een E65 is dat minimum 19". Voor een Mercedes E-klasse is dat minimum 17", voor een S-klasse minimum 18", voor een SL minimum 19". Enzoverder.

                                    Voor mij telt dat dus weldegelijk.




                                    -- EDIT --

                                    Financieel gezien is het de meest nadelige "opvatting" ... buy hey.
                                    Dat vind ik er ook van, een velg kan een auto maken of kraken.

                                    En ook tijdens het rijden zie je duidelijk het verschil, als je achter een X5 rijdt, met de standaard velgen, ziet hij er gewoon niet uit vind ik. Veel te smal, in tegenstelling tot de velgen van het sportpakket, 285 achteraan. Dat maakt voor mij ook wel degelijk verschil.

                                    Comment


                                    • #38
                                      BMW Z4 3.0i







                                      Ik geef toe, het beige interieur past wss niet bij de buitenkleur, rood is wss een betere combinatie, maar ik heb een zwak voor dat rustgevende beige

                                      Ah ja, zeker de witte pinkers niet vergeten op een Z4, die oranje dingen verknoeien de looks vind ik, zowel vanvoor als vanachter.

                                      Comment


                                      • #39
                                        Porsche 997 Carrera S







                                        Gewoon simpel fel zilveren buitenkleur (nachtblauw mag ook, aangezien ik eigenlijk niet voor zilvere wagens ben, maar bij de 997 blijkt het wel mooi uit te komen) met zwart interieur.
                                        Als extra (en enige) touch de knal rode gordels liefst...

                                        edit: Bij nader inzien is een nachtblauwe met donker blauw interieur nog beter, maar ik weet niet meer of dat al verkrijgbaar is?

                                        Comment


                                        • #40
                                          Als je de knalrode gordels neemt, waarom dan niet ook de stikking van je zetels en de omzoming van andere elementen in't rood ?? Komt erg mooi uit ...
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

                                          Comment

                                          Working...
                                          X