Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dus het is mogelijk het M-pack te nemen zonder de M-velgen?
Mja, ge moet eerst de velgen van het M-pack selecteren en dan alles toevoegen wat bij het m-pack hoort. En dan deze velgen selecteren.
Zo heb 'k het toch gedaan op de duitse CarConfig, die trouwens ook een stuk beter is op het vlak van de foto's. De belgische heeft werkt met enkele standaard afbeeldingen denk 'k en daar zit geen tussen van een andere velg met M-pack.
Kunt ge eigenlijk geen Individual doen via de configurator van BMW?
Bepaalde opties zoals de Individual Compositie, sommige Individualleders en kleuren, de "Sonnenschutzverglasung" etc. zijn weldegelijk op de Duitse CC te verkrijgen.
Nooit gedacht dat er een nóg saaiere en doodser kleurencombinatie te krijgen was voor 'n interieur dan alles zwart ...
No offence, maar ik vind dat om depressief van te worden. Nergens contrast (oogt sportief, houdt je wakker, maakt de auto wat meer vooruitstrevend van look), vale tinten, vale interieurlijsten, ...
Nooit gedacht dat er een nóg saaiere en doodser kleurencombinatie te krijgen was voor 'n interieur dan alles zwart ...
No offence, maar ik vind dat om depressief van te worden. Nergens contrast (oogt sportief, houdt je wakker, maakt de auto wat meer vooruitstrevend van look), vale tinten, vale interieurlijsten, ...
Comment