Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDAT was nog eens een HOT hatch.. spijtig genoeg maken ze dat niet meer.. misschien een MiTo GTA binnenkort?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDAT was nog eens een HOT hatch.. spijtig genoeg maken ze dat niet meer.. misschien een MiTo GTA binnenkort?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanq Bekijk Berichten@ Tom. Daem: welke kleur was die Vanquis S die je bij Vandenberghe hebt zien staan? Want hij staat niet op hun site.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenIdd, kunt ge da daar aan zien mss
- heb de auto nog nooit voorbij de autostrade opgemerkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenNeen, een donkergroene. Eigenaar woont in omgeving Wavre
Er staat er ook nog 1 in een garage in Tourinnes, naast onder meer een Corvette en een Ferrari, maar die komen zelden buiten.
die heb ik er al een tijdje niet meer gezien
belachelijk rond punt trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenDe ondertussen al bijna dagelijkse ferrari
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk BerichtenVoor jou hebben we een rolstoeltje klaar staan. Blazen in het rietje om vooruit te gaan!
Comment
-
EEn kort overzichtje van de leukste wagens die ik afgelopen weken in Gent ben tegengekomen
Comment
-
-
-
-
-
Vrijdag hier niet ver van mijn kot dit vet kot zien staan.
Jammer alleen van de nummerplaat
Toen ik vandaag terug aankwam stond hij daar nog altijd en kon het niet laten nu de mijnen er niet ver van stond:
Comment
Comment