Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Beetje vuil...

Comment

• Nu niet meer

Comment

• Mooie spots en foto's !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Wat gaan al die mensen feitelijk zoeken in Knokke?
              Daar heb je een punt. Rij 5 km weg van Knokke en je ziet niks meer...Ik vind het eigenlijk belachelijk...of ben ik gewoon jaloers dat kan ook . Hoe dan ook, er zijn veel gezelligere plaatsen te bezoeken aan de kust.

Comment

• Laatste, déél 3

Comment

• Comment

• Comment

• Comboké

Comment

• Comment

• En natuurlijk de zéér exclusieve aston martin V8 vantage...

Comment

• Dat is het zo...

Comment

• Nog foto's van die Lexus IS-f?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                Nog foto's van die Lexus IS-f?
                                Als je ze echt wilt kan ik ze vragen aan Zoef_Jr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                  En natuurlijk de zéér exclusieve aston martin V8 vantage...
                                  tzal toch wel niet in Knokke zijn Al vind ik hem zo goed als de mooiste uit jouw reeks

Comment

• Hé ik stond net iets verder dan die gele AM.
                                    AutoMinded.be

Comment

• Prachtige wagen die Aston Martin, moet je durven om in het geel te nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                        Nu niet meer

Vraagje weet iemand of dit een gewoone carwash is? Heb daar al dikwijls gezien dat ze daar een auto wassen. Maar altijd van die dikke bakken. Kan je daar gewoon tegen betaling je auto laten wassen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NC.001 Bekijk Berichten
                                          Vraagje weet iemand of dit een gewoone carwash is? Heb daar al dikwijls gezien dat ze daar een auto wassen. Maar altijd van die dikke bakken. Kan je daar gewoon tegen betaling je auto laten wassen?
                                          Ja, staan ook regelmatig 'gewone' auto's. Kost wel heel wat dacht ik.
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X