Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Zit te twijfelen maar denk toch dat het een echte is... Het stuur zat links en op het eerste zicht was het interieur alleen maar tellertjes. Qua sound zat er iets zwaars is, geen diesel of 2l nafte.
'k Heb er ooit een heel artikel over gelezen enkele jaren terug, ben niet zeker welk magazine maar ik gok op een van de beginnummers van GTO.
'k Vind dat een zalige car!
Dacht al zoiets maar ik kwam steeds bij de open-variant uit Enig idee van zeldzaamheid? Oplage?
Fack, maar 6 geproduceerd waarvan er 1 nog altijd spoorloos is
Enkele jaren is er een remake van gemaakt, die rond de 100-125K moest kosten als ik me niet vergis. In een autowereld/autogids van enkele jaren geleden is die getest geweest.
AC also produced a Le Mans coupe, The car was a one-off and was nearly destroyed after a high-speed tire blow-out at the 1964 Le Mans race. It has now been completely rebuilt and now sits in private hands in England.
Straffer nog, er is maar één Shelby Cobra die nog 100% origineel is.
De overige werden gerestaureerd.
Die ene staat trouwens in de garage van een bevriende kennis in de States.
En in tegenstelling tot wat je zou denken, komt die nu en dan zelfs eens uit de garage voor een ritje.
Straffer nog, er is maar één Shelby Cobra die nog 100% origineel is.
De overige werden gerestaureerd.
Die ene staat trouwens in de garage van een bevriende kennis in de States.
En in tegenstelling tot wat je zou denken, komt die nu en dan zelfs eens uit de garage voor een ritje.
Comment