Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    De vader van nls/mercedeske!
    ah tof. Ik kom deze Merc zowat elke ochtend tegen. Prachtige auto en ook sound trouwens
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      Wat voor bedrijf is dat nu eigenlijk?
      Die doen toch in computeraccessoires enzo, en blijkbaar ook in auto's

Comment

• fotooooooooooo

Die bak is zo schandalig vet hé Ik heb hem al eerder dit jaar bewonderd op apow. Echt een lekkere kar!

Dit is een zeer zeldzame kar, jammergenoeg
        Maar het is dan ook een zeer dure auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten

Die bak is zo schandalig vet hé Ik heb hem al eerder dit jaar bewonderd op apow. Echt een lekkere kar!

Dit is een zeer zeldzame kar, jammergenoeg
          Maar het is dan ook een zeer dure auto.
          Ik had deze nog nooit gezien. Heb je meer info over deze auto??

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Ook wat gezien op de weg vandaag...
            Dit moet een C63 amg voorstellen...beetje nutteloze foto maar toch
            Héhé...hier kom ik quasi elke dag voorbij
            Die kerel heeft een prachtige garage, hij heeft onder andere, naast die C AMG van hierboven, ook een M6, M3, RS4 en een ML.S'ochtend staan ze allemaal buiten, en het is echt een adembenemend schouwspel
            Ik heb er nog geen foto van getrokken, ik zou ook niet willen dat mijn huis, met die karren ervoor, op internet wordt geplaatst...
            Maar in ieder geval, hij gaat verhuizen. Zijn huis staat sinds deze week te koop.

Comment

• Ik had deze nog nooit gezien. Heb je meer info over deze auto??
              Nee, eigenaar stond er jammergenoeg niet bij. Ik heb er wel een paar foto's van, ik zal ze even opzoeken

Comment

• @ GT-R, "quote"-knop nog steeds niet ontdekt of volhard je in boosheid?

Comment

Héhé...hier kom ik quasi elke dag voorbij
                  Die kerel heeft een prachtige garage, hij heeft onder andere, naast die C AMG van hierboven, ook een M6, M3, RS4 en een ML.S'ochtend staan ze allemaal buiten, en het is echt een adembenemend schouwspel
                  Ik heb er nog geen foto van getrokken, ik zou ook niet willen dat mijn huis, met die karren ervoor, op internet wordt geplaatst...
                  Maar in ieder geval, hij gaat verhuizen. Zijn huis staat sinds deze week te koop.
                  Dat is minder... Maar had idd een volle oprit (vol met peekaas) altijd als ik er langs voorbijkwam

Comment

• Waar is dat?

Comment

Nee, eigenaar stond er jammergenoeg niet bij. Ik heb er wel een paar foto's van, ik zal ze even opzoeken
                      Wat is de waarde van zo eentje? Heb je een idee van bouwjaar ed

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        Waar is dat?
                        Euh...Als je van sint-truiden afkomt en je rijdt richting geetbets...mss even earth explorer erbij halen...

Comment

• Voila sé

Comment

• Roush zeker...

Comment

• Comment

• Wel enorm imposant!

Ik vind het geslaagd.

Comment

• Hoeveel pk heeft zo'n beest?

Comment

• Dikste mustang die ik ooit al gezien heb!

Perfect! En dezelfde bandjes als op m'n klein golfje

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                    2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                                      Hoeveel pk heeft zo'n beest?
                                      300pk, 4.6 V8, van 0 naar 100 in 5.5sec (handgeschakeld) .
                                      Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                                        300pk, 4.6 V8, van 0 naar 100 in 5.5sec (handgeschakeld) .
                                        Herinner ik me 't goed (uit top gear reportage ofzo) dat 't qua bochtenwerk een grote failure is? (... kan ook wel aan 't subjectieve aspect van top gear liggen natuurlijk...).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                          Ik had deze nog nooit gezien. Heb je meer info over deze auto??
                                          Nissan S15 (200 SX) 2.0 Turbo Is bij ons bijna niet verkocht geweest. Als je er al een vindt is het een ingevoerde wss......

Is exclusief omdat je ze hier bijna niet ziet maar niet door de prijs of motor..... veel gebruikt door drifters in Japan..... check www.driftworks.com

Comment

Working...
                                          X