Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knappe foto's maar die nabewerking neemt soms wel essentiele delen weg (kleur - weet je wel)
    Het is een kunst op zich, ik weet het , maar die zou ik toch maar voor de boekskes houden.

Als je dan toch wil prutsen aan een foto neem dan bvb die rommelhoop achter die M6 weg.. mijn gedacht hee

Comment

• Is toch niets mis met de bewerkingen? (IMHO)
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Knappe foto's hoor!!
        Juist die van de Cayenne vind ik iets minder voor de rest knap.

Comment

• Nog een paar fotootjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
            Is toch niets mis met de bewerkingen? (IMHO)
            ²²²² met deze bewerkingen vind ik nu toch ook niets mis .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
              Knappe foto's maar die nabewerking neemt soms wel essentiele delen weg (kleur - weet je wel)
              Het is een kunst op zich, ik weet het , maar die zou ik toch maar voor de boekskes houden.

Als je dan toch wil prutsen aan een foto neem dan bvb die rommelhoop achter die M6 weg.. mijn gedacht hee
              Laat anders eens wat van uw werk zien dan.

Comment

• Hoe bedoel je ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Abarth Bekijk Berichten

Misschien een idee voor de porsche, de achtergrond te bewerken zal volgens mij de auto beter ogen

Comment

• Nah, da blijft een lelijk hok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Dit vind ik dan weer zo'n belachelijke reactie ''laat dan wat van jouw werk zien'', als mensen commentaar willen geven laat ze dat dan toch doen.

Foto's kunnen inderdaad mooier worden doordat ze bewerkt zijn maar ik heb het nu wel gezien, probeer eens een mooie foto te maken zonder dat je die gaat bewerken etc.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                        Dit vind ik dan weer zo'n belachelijke reactie ''laat dan wat van jouw werk zien'', als mensen commentaar willen geven laat ze dat dan toch doen.
                        Twee woorden, Timo: stuurlui, wal.

Comment

• Comment

• Drie woorden van mij: afasie, quodlibet en bulpad.

Comment

Da's een dood-doener - maar als je wat zoekt zal je mijn werk wel vinden,al is het niet op dit forum.
                              Zelf heb ik meestal niet meer dan een gsm bij om eventuele foto's te maken. Wagens spotten is geen hobby van me maar ik kijk er toch meer naar uit sinds ik dit topic volg .
                              Dus... watch this space.
                              Maar daar gaat het niet om. Er zijn verschillende strekkingen in fotografie en ze hebben elk hun waarde. Wat Abarth laat zien is verschrikkelijk mooi, maar het verlaat de beschrijvende fotografie en neigt meer naar het artistieke. Op sommige foto's zie je nauwelijks nog over welke wagen het gaat.. Verder ..
                              Bijgevoegde Bestanden
                              Last edited by ; 16/11/2008, 13:25.

Comment

• Nog een reeksje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Nah, da blijft een lelijk hok
                                  maar wel een verduiveld snel hok.. ik wil em wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                    Je bent 'n stukje vergeten in te kleuren (onderkant rand nummerplaat )

Knappe foto's!
                                    Ik zou dus echt niet weten wat hij vergeten is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                                      Ik zou dus echt niet weten wat hij vergeten is.
                                      De onderkant van de nummerplaat ziet nog wit in plaats van rood.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        Da's een dood-doener - maar als je wat zoekt zal je mijn werk wel vinden,al is het niet op dit forum.
                                        Zelf heb ik meestal niet meer dan een gsm bij om eventuele foto's te maken. Wagens spotten is geen hobby van me maar ik kijk er toch meer naar uit sinds ik dit topic volg .
                                        Dus... watch this space.
                                        Maar daar gaat het niet om. Er zijn verschillende strekkingen in fotografie en ze hebben elk hun waarde. Wat Abarth laat zien is verschrikkelijk mooi, maar het verlaat de beschrijvende fotografie en neigt meer naar het artistieke. Op sommige foto's zie je nauwelijks nog over welke wagen het gaat.. Verder ..
                                        Ok dan.

Comment

dus je mag geen negatief commentaar op iets geven als je 't zelf niet beter kan?

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten

Foto's kunnen inderdaad mooier worden doordat ze bewerkt zijn maar ik heb het nu wel gezien, probeer eens een mooie foto te maken zonder dat je die gaat bewerken etc.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          Twee woorden, Timo: stuurlui, wal.
                                          Timo heeft nochtans gelijk imho

Comment

Working...
                                          X