Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Jij bent volledig gek man. Ga jij echt een fietser moedwillig omverrijden??
    Dat zegt hij totaal niet!
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Jij bent volledig gek man. Ga jij echt een fietser moedwillig omverrijden?? Moordenaar
      Hij zegt alleen dat ze er om vragen, niet dat hij ze werkelijk omver rijdt he.

Maar 't is wel waar wat hij zegt, ook veel te veel fietsers zonder lichten, enorm gevaarlijk nu het vroeger donker is en hard kan regenen in combo met koude temperaturen.

Edit: Cedrick was me al voor.

Comment

• William zou dat nooit doen, straks staan er nog extra krassen op zijn mini.

--> redelijk zonde dus

Comment

• Hij zegt het niet, maar hij maakt wel duidelijk dat de intentie er is.
          Rijden zonder licht is een boete van 50€. .
          Ik weet wel dat de studenten zotte dingen doen op hun fiets, dat is in alle grote steden zo.
          Maar om er dan tegenaan te kwakken, of daar zelfs maar over te denken, dat is erover.
          Ik maak die onverschillige houding elke dag mee, en als fietser hou ik anders rekening met andere fietsers als ik met de wagen onderweg ben . Ik WEET hoe het is om in weer en wind op een fiets te zitten, en ik ga dan ook geen extra moeilijkheden maken als 1 of andere fietser iets ondoordachts doet.

Comment

Hij zegt het niet, maar hij maakt wel duidelijk dat de intentie er is.
            Ik weet wel dat de studenten zotte dingen doen op hun fiets, dat is in alle grote steden zo.
            Maar om er dan tegenaan te kwakken, of daar zelfs maar over te denken, dat is erover.
            Ik maak die onverschillige houding elke dag mee, en als fietser hou ik anders rekening met andere fietsers als ik met de wagen onderweg ben . Ik WEET hoe het is om in weer en wind op een fiets te zitten, en ik ga dan ook geen extra moeilijkheden maken als 1 of andere fietser iets ondoordachts doet.

AdriH, ik denk dat ik begrijp waar deze commotie ineens vandaan komt. Herlees nog even William's zin en interpreteer die uitspraak als een soort zegswijze, niet letterlijk. Hij bedoelt er gewoon mee dat fietsers enorm gevaarlijke manoeuvres uitvoeren waar je als bestuurder niets kan aan doen. 't Is niet dat William de intentie heeft om een gevaarlijk manoeuvre van een fietser af te straffen door hem te willen aanrijden.

Comment

Hij zegt het niet, maar hij maakt wel duidelijk dat de intentie er is.
              Als een voetganger even de E40 gaat oversteken, vraagt hij er ook om omver gereden te worden.

Er wordt niet gezegd dat als er een voetganger de E40 oversteekt, dat je hem gaat omver rijden he

Got the picture?
              1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

Comment

• De fietser is de zwakke weggebruiker, vergeet dat nooit.

Comment

• BMW M6 in Heverlee

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

De fietser is de zwakke weggebruiker, vergeet dat nooit.
                    Daarom moet dat toch niet uigebuit worden? Ook zij moeten zich aan 't verkeersreglement houden.

Comment

Verkeersregels zijn er ook voor fietsers, zwak of niet zwak
                      1982 BMW E28 528i
                      2013 BMW F31 318d

Comment

• Klopt, maar in geval van een ongeval zal je goede papieren moeten hebben om je gelijk te krijgen. Toch even nadenken alvorens je wat probeert

Comment

Klopt, maar in geval van een ongeval zal je goede papieren moeten hebben om je gelijk te krijgen. Toch even nadenken alvorens je wat probeert
                          Het feit dat de zwakke weggebruiker vergoed moet worden, wil niet zeggen dat hij in zijn recht gesteld is he.
                          En er heeft hier ook niemand gezegd dat hij iemand omver gaat rijden, chill dus
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Dat is het spijtige. Veel fietsers houden zich niet aan het reglement en iedereen weet wie altijd de schuldige is bij een voorval van fietser en autobestuurder...

Comment

• Ga eens een maand met je fiets werken en kom dan nog eens wat vertellen.
                              Case closed voor me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                BMW M6 in Heverlee

Mooie wagen - minus de velgen - maar belabberde foto.

Comment

• OT:

1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Jij bent volledig gek man. Ga jij echt een fietser moedwillig omverrijden??
                                    EDIT : je bent 19j , heb jij geen fiets of heb je dat stadium overgeslagen ?
                                    bij wijze van spreken he de toeren die ze soms uithalen zijn werkelijk niet te schatten

Comment

Ga eens een maand met je fiets werken en kom dan nog eens wat vertellen.
                                      Case closed voor me.
                                      Wat heeft dat ermee te maken?

Ik ben de eerste die zal stoppen om een fietser voor te laten. Maar in het verkeer moet je zelf in de eerste plaats anticiperen, zeker als je een zwakke weggebruiker bent. Dus dan moet je niet in het midden van de rijbaan fietsen, zonder lichten,...

Ik reed vroeger met de fiets naar school, maar ik rem liever eventjes af, dan mijn leven in handen te leggen van een autobestuurder. Ik ga vaak te voet naar kantoor (niet ver), dan ga ik toch ook niet in het midden van de weg wandelen of oversteken zonder kijken.

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                      OT:

Héérlijk!

Rijvuil op een krachtpatser als de GT2, wordt duidelijk goed gebruikt door zijn eigenaar

Comment

• Ja om lekker rechtdoor te rijden.

Het enige wat die gasten kunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          Ja om lekker rechtdoor te rijden.

Het enige wat die gasten kunnen.

Comment

Working...
                                          X