Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
    het is eigenlijk wel zo hé
    Als ge hier al "bah" moet gaan zeggen tegen iedereen die met een tweedehands-auto rijdt ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

En deze kan je niet echt exclusief noemen, maar toch een fotoke genomen... Prachtige kleurencombinatie

die zie ik elke dag 2 keer , staat smorgens veel daar langs de straat

knap ....

zeer knap ...

maar meer vuil dan proper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Als ge hier al "bah" moet gaan zeggen tegen iedereen die met een tweedehands-auto rijdt ....
        Het gaat er om dat het een V6 is.. in een Aston
        Dat bedoeld andereAlex
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten

Zalige Alpine!
            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
              Zalige Alpine!
              ik vind 't ook een super coole kar!
              Eigenlijk erg.... maar dat was op de parking van een ziekenhuis waar we deze namiddag aan de spoeddienst, met ons dochter die gevallen was, in de wachtzaal zaten te wachten. Eigenlijk zaten we daar maar te wachten en ik moest en zou toch even terug naar buiten gaan om rap paar fotootjes te maken voor de AW-forummers hier

Comment

• Lenige gehandicapte die daar mee rijdt

Comment

• En was daar een oldtimer-meeting of was hij daar om de kar te laten fixen na een proefrit? (zie nrplaat )

Comment

ik vind 't ook een super coole kar!
                    Eigenlijk erg.... maar dat was op de parking van een ziekenhuis waar we deze namiddag aan de spoeddienst, met ons dochter die gevallen was, in de wachtzaal zaten te wachten. Eigenlijk zaten we daar maar te wachten en ik moest en zou toch even terug naar buiten gaan om rap paar fotootjes te maken voor de AW-forummers hier
                    En met de dochter alles ok?

Comment

• Wat is er bijzonder aan die nr-plaat ?

'k Heb er niet op gelet of hij 't nodige rolstoelpatient-papiertje aan z'n voorruit had liggen.

Met de dochter alles ok... in haar enthousiasme voor 't grootouderfeestje op de laatste schooldag van 't jaar is ze al rennend gestruikeld en haar wang geschaafd en 4 tanden die los zitten Ons prinseske

Comment

Wat is er bijzonder aan die nr-plaat ?
                        oldtimer plaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                          Frère-Orbanlaan, app op de hoek, derde verdiep, ge moogt altijd eens zwaaien
                          Staat de porsche soms gewoon +/- halfweg op de frere orbanlaan? Staat daar altijd een zwarte zoals de uwe.
                          Ik ken daar wel nog een IT bedrijfsleider die ook zo eentje had maar nu een Bently GT geeft.

Comment

Wat is er bijzonder aan die nr-plaat ?

'k Heb er niet op gelet of hij 't nodige rolstoelpatient-papiertje aan z'n voorruit had liggen.

Met de dochter alles ok... in haar enthousiasme voor 't grootouderfeestje op de laatste schooldag van 't jaar is ze al rennend gestruikeld en haar wang geschaafd en 4 tanden die los zitten Ons prinseske
                            Er ligt toch al iets wit voor de voorruit.

Ocharme, lopen is gevaarlijk op school

Comment

• was vorige zomervakantie op vakantie in karoatie, echt niet te geloven wat daar stond. ik heb daar gespot:

ik zalat foto's laten zien, van de bruutste wagens die daar waren.
                              een Lorinser C216 CL65, gifgroene Ford Shelby GT, CL63 AMG, M6 cabrio, stuk of 6 audi S8, en véél meer! foto's volgen zo snel mogelijk.

ik heb ook een collectie van foto's met al een berg exootjes ertussen (lees: Carrera GT< 430 scuderia, SLR) mocht je wat foto's willen, kun je altijd mailen joey-95@live.nl

gr.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                                Dit is de versie van Fissore (de latere versie van Frua is ongeveer dezelfde carrosserie dacht ik, maar met dubbele koplampen).
                                Inderdaad Fissore ! na verder onderzoek ben ik ook tot die conclusie gekomen
                                Monteverdi's zie je nu niet elke dag, een van de weinige die ik al in het echt zag :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                  Het gaat er om dat het een V6 is.. in een Aston
                                  Dat bedoeld andereAlex
                                  maar hij heeft tenminste een aston.
                                  en mag je een AM misschien nooit 2dehandskopen?
                                  zonde voor de eerste eigenaars. dan zit je daar met een wagen die niemand mag overkopen.
                                  wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                    Inderdaad Fissore ! na verder onderzoek ben ik ook tot die conclusie gekomen
                                    Monteverdi's zie je nu niet elke dag, een van de weinige die ik al in het echt zag :

Doet me zo halfweg aan de Jensen Interceptor denken.. nog zo'n specialleke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                      maar hij heeft tenminste een aston.
                                      en mag je een AM misschien nooit 2dehandskopen?
                                      zonde voor de eerste eigenaars. dan zit je daar met een wagen die niemand mag overkopen.
                                      Voila, mijn gedacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        Voila, mijn gedacht.
                                        Een DB7 V6 werd zelfs toen hij uitkwam niet echt onthaald als Aston Martin.

Hij is toen ongeveer samen met de Jaguar XK uitgekomen. Die Jaguar deelde veel componenten met de Aston, maar de Jaguar was betrouwbaarder, sneller, goedkoper,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          En was daar een oldtimer-meeting of was hij daar om de kar te laten fixen na een proefrit? (zie nrplaat )
                                          boekje vol met bekeuringen
                                          wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X