Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
En deze kan je niet echt exclusief noemen, maar toch een fotoke genomen... Prachtige kleurencombinatie
die zie ik elke dag 2 keer , staat smorgens veel daar langs de straat
knap ....
zeer knap ...
maar meer vuil dan proper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAls ge hier al "bah" moet gaan zeggen tegen iedereen die met een tweedehands-auto rijdt ....
Dat bedoeld andereAlex2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenZalige Alpine!
Eigenlijk erg.... maar dat was op de parking van een ziekenhuis waar we deze namiddag aan de spoeddienst, met ons dochter die gevallen was, in de wachtzaal zaten te wachten. Eigenlijk zaten we daar maar te wachten en ik moest en zou toch even terug naar buiten gaan om rap paar fotootjes te maken voor de AW-forummers hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenik vind 't ook een super coole kar!
Eigenlijk erg.... maar dat was op de parking van een ziekenhuis waar we deze namiddag aan de spoeddienst, met ons dochter die gevallen was, in de wachtzaal zaten te wachten. Eigenlijk zaten we daar maar te wachten en ik moest en zou toch even terug naar buiten gaan om rap paar fotootjes te maken voor de AW-forummers hier
Comment
-
Wat is er bijzonder aan die nr-plaat ?
'k Heb er niet op gelet of hij 't nodige rolstoelpatient-papiertje aan z'n voorruit had liggen.
Met de dochter alles ok... in haar enthousiasme voor 't grootouderfeestje op de laatste schooldag van 't jaar is ze al rennend gestruikeld en haar wang geschaafd en 4 tanden die los zittenOns prinseske
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenWat is er bijzonder aan die nr-plaat ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenFrère-Orbanlaan, app op de hoek, derde verdiep, ge moogt altijd eens zwaaien
Ik ken daar wel nog een IT bedrijfsleider die ook zo eentje had maar nu een Bently GT geeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenWat is er bijzonder aan die nr-plaat ?
'k Heb er niet op gelet of hij 't nodige rolstoelpatient-papiertje aan z'n voorruit had liggen.
Met de dochter alles ok... in haar enthousiasme voor 't grootouderfeestje op de laatste schooldag van 't jaar is ze al rennend gestruikeld en haar wang geschaafd en 4 tanden die los zittenOns prinseske
Ocharme, lopen is gevaarlijk op school
Comment
-
was vorige zomervakantie op vakantie in karoatie, echt niet te geloven wat daar stond. ik heb daar gespot:
ik zalat foto's laten zien, van de bruutste wagens die daar waren.
een Lorinser C216 CL65, gifgroene Ford Shelby GT, CL63 AMG, M6 cabrio, stuk of 6 audi S8, en véél meer! foto's volgen zo snel mogelijk.
ik heb ook een collectie van foto's met al een berg exootjes ertussen (lees: Carrera GT< 430 scuderia, SLR) mocht je wat foto's willen, kun je altijd mailen joey-95@live.nl
gr.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk BerichtenDit is de versie van Fissore (de latere versie van Frua is ongeveer dezelfde carrosserie dacht ik, maar met dubbele koplampen).
Monteverdi's zie je nu niet elke dag, een van de weinige die ik al in het echt zag :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenHet gaat er om dat het een V6 is.. in een Aston
Dat bedoeld andereAlex
en mag je een AM misschien nooit 2dehandskopen?
zonde voor de eerste eigenaars. dan zit je daar met een wagen die niemand mag overkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenInderdaad Fissore ! na verder onderzoek ben ik ook tot die conclusie gekomen
Monteverdi's zie je nu niet elke dag, een van de weinige die ik al in het echt zag :
Doet me zo halfweg aan de Jensen Interceptor denken.. nog zo'n specialleke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenmaar hij heeft tenminste een aston.
en mag je een AM misschien nooit 2dehandskopen?
zonde voor de eerste eigenaars. dan zit je daar met een wagen die niemand mag overkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenVoila, mijn gedacht.
Hij is toen ongeveer samen met de Jaguar XK uitgekomen. Die Jaguar deelde veel componenten met de Aston, maar de Jaguar was betrouwbaarder, sneller, goedkoper,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn was daar een oldtimer-meeting of was hij daar om de kar te laten fixen na een proefrit? (zie nrplaat)
boekje vol met bekeuringen
Comment
Comment