Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oei mannen ... laat het gewoon ff zo hé. Ik ben ervan overtuigd dat AdriH er niks verkeerds mee bedoelde. In het slechtste geval kan ik het maar als een waarschuwing interpreteren van een lawbiting citizen, nietwaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Tja, mijn ogen zijn dan ook niet zo goed hee
      Een oogarts zou zeggen dat het de ziekte van de 40jarigen is

Comment

• Rami, bedankt voor je reaktie. Ik wou inderdaad enkel de aandacht trekken op het feit dat eea inderdaad een beetje kantje boord is. Meer niet. Voor mij maakt het verder niet uit .
        Dat er een paar daarvan profiteren om mij persoonlijk aan te vallen is jammer, maar dat kan ik wel hebben hoor.

Ben wel een beetje beschaamd dat ik niet zag dat het een Ruf was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
          Een oogarts zou zeggen dat het de ziekte van de 40jarigen is
          Ja, ze krijgen "selektief zicht "

Comment

Een Boxter bruut vermogen ?

Duidelijk een 911.

En het wordt zo geschreven: Boxster.

Comment

• lap, dyslexie ook nog..

Comment

• Geen erg, er zijn er nog velen die daar last van hebben...

Comment

Rami, bedankt voor je reaktie. Ik wou inderdaad enkel de aandacht trekken op het feit dat eea inderdaad een beetje kantje boord is. Meer niet. Voor mij maakt het verder niet uit .
                  Dat er een paar daarvan profiteren om mij persoonlijk aan te vallen is jammer, maar dat kan ik wel hebben hoor.

Ben wel een beetje beschaamd dat ik niet zag dat het een Ruf was
                  Np AdriH

En beschaamd hoef je er zeker niet om te zijn hoor ... het is eigenlijk alleen maar te zien aan zijn kont, de rest is puur 911

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Duidelijk een 911.

En het wordt zo geschreven: Boxster.
                  Dat wisten ze zelfs niet op de DIV! Toen ik mijn eerste Boxster S kocht ben ik zelf de platen gaan afhalen in Brussel. Vierkantig tegen mijn kl*ten ja. "Een Boxter dat staat niet in ons systeem meneer!". Zonder zwanzen!!!
                  Ik devolgende dag terug naar ginder. En terug da zelfste he.
                  Ik tegen die pee: "Mag ik zelf eens even mee checken aub?". "Oh, en ge moogt ineens een s tussen x en die t zetten als ge wilt." Probleem opgelost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                    Dat wisten ze zelfs niet op de DIV! Toen ik mijn eerste Boxster S kocht ben ik zelf de platen gaan afhalen in Brussel. Vierkantig tegen mijn kl*ten ja. "Een Boxter dat staat niet in ons systeem meneer!". Zonder zwanzen!!!
                    Ik tegen die pee: "Mag ik zelf eens even mee checken aub?". "Oh, en ge moogt ineens een s tussen x en die t zetten als ge wilt." Probleem opgelost.
                    Echt om agressief van te worden...

Comment

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• ROFL ... enorm vergelijkbare situatie toch wel ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Daar twijfel ik geen moment aan, maar dat ben je niet.
                            Jij ook niet hé, al denk je dat dikwijls wel...enfin soit, je hebt het duidelijk niet door, problemen met het korte termijn geheugen waarschijnlijk. Zou al kunnen op uw leeftijd hé?

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            Trouwens, wat men in een post quote is niet noodzakelijk wat er geschreven stond
                            Als je 'r op los editeert inderdaad niet néé, da's waar.

Enfin, ik begrijp niet dat je zo'n heisa kan maken over een nummerplaatje waar een beetje aan gekloot is. Moest onze vriend Rami ne kleine overhoop rijden met zijn kar. En een ooggetuige kan alleen de nummperplaat vooraan zien. Dan gaat die tegen de flikken iets zeggen in de aard van: "Het was iets met 'RAM', een nul, i en een één ofzo... en het was ne Porsche".
                            Denk je nu echt dat ze 'm niet gaan vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              *Hoi *

Ik ben anders niet echt fan van de Z4, maar voor deze wil ik graag een uitzondering maken.

Alles klopt gewoon, kleur en velgen... welke velgen zijn dit precies?

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                              In Spanje voor het hotel

Zeer knappe slee imho, spijtig genoeg zie je ze hier zelden of nooit.

Comment

whatever, maar ik kan tenminste lezen.
                                Ik zeg het je, de eerste keer dat hij kontrole krijgt heeft hij een fikse boete wegens het voeren van 2 verschillende nummerplaten RAM - I01 vooraan en RAM - 101 achteraan ... maar daar ga ik niet wakker van liggen natuurlijk
                                wat is de boete van die "poolse" nummerplaten? te klein is 50€ en die van rami zal in dezelfde waarde liggen dan die "poolse" en vermoedelijk ook 50€ zijn. kan ik (en hij ) wel mee leven.
                                wimoptiek.be op

Comment

ROFL ... enorm vergelijkbare situatie toch wel ja
                                  de volgende dag bij de div:

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Ik ben anders niet echt fan van de Z4, maar voor deze wil ik graag een uitzondering maken.

Alles klopt gewoon, kleur en velgen... welke velgen zijn dit precies?
                                    Velgen van de E46 M3CS/CSL.

Comment

• Comment

• Hihihi

Comment

Hihihi

Comment

Working...
                                          X