Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag in Knokke eens mijn nieuwe Nikon D80 uitgeprobeerd. Zoals je merkt heb ik nog veel te leren. Tips zijn dan ook welkom.

Last edited by ; 16/11/2008, 21:22.

Comment

• Die belichting bij die turbo is wel goed vind ik, maar nog niet 100% scherp.

Deze heb ik in zwart-wit gedaan omdat de foto er anders nogal geel-achtig uitzag.

Comment

• Tijdje terug kwam ik deze Mercedes tegen.

Comment

• Misschien geen supercar, auto van anderhalf miljoen of iets waar er maar drie van zijn op de hele wereld. Dit is een doodgewone Mini Cooper. Mensen die iets van Lotus weten zien meteen dat het een zogenaamde Type 49 kleurenstelling is, de kleurtjes die Lotus op de Elise Type 49 gebruikte. Deze auto kwam ik in Londen tegen en de kleurencombinatie vond ik dermate speels en interessant dat ik hem toch graag wilde vastleggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten
            Tijdje terug kwam ik deze Mercedes tegen.

mooie foto

Comment

• Porsche 997 Turbo in een klein achteraf straatje dat zich perfect leent voor een zwart/wit foto.

Comment

• Als jonge fotograaf en senio spotter ren zelfs ik voor bijzondere auto's nog wel eens een blokje om. Ik was een zeldzame versie van Aston Martin Vantage aan het fotograferen toen ik ik werd verrast door wat Italiaans gebrul. Dat resulteerde in deze foto. Helaas heb ik de auto hierna nooit meer gezien.

Comment

• Relatief anonieme Golf. Doch erg snel en een erg lekker geluid. Volkswagen zoekt nog rijders, doet u even mee?

Comment

• Porsche Carrera GT. In kleur. Ik doe normaal niet zo vreselijk veel met kleur aangezien ik foto's vaak wel aardig vind ik zwart/wit als dat leuk staat.

Comment

• Laatste uit deze reeks. Deze foto hangt hier aan de muur op formaat 90x60 en is elke ochtend een genot om naar te kijken. De typische Londense sfeer gecombineerd met de Engelse BMW Phantom passen mooi bij elkaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                        mooie foto
                        Thanks Geezer!

Comment

Misschien geen supercar, auto van anderhalf miljoen of iets waar er maar drie van zijn op de hele wereld. Dit is een doodgewone Mini Cooper. Mensen die iets van Lotus weten zien meteen dat het een zogenaamde Type 49 kleurenstelling is, de kleurtjes die Lotus op de Elise Type 49 gebruikte. Deze auto kwam ik in Londen tegen en de kleurencombinatie vond ik dermate speels en interessant dat ik hem toch graag wilde vastleggen.

manee, die heeft gewoon die kit besteld, en erop gezet om te zien of dat goed past. Da moet nog gespoten worden

Comment

• Kan nog een mooie discussie worden

Comment

Porsche Carrera GT. In kleur. Ik doe normaal niet zo vreselijk veel met kleur aangezien ik foto's vaak wel aardig vind ik zwart/wit als dat leuk staat.

Prachtige foto!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                              2012-...
                              '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                Tijdens Renault World Series dacht ik?
                                Verderop stond nog een 360CS.
                                Idd daar heb ik ook nog foto's van

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                                      Die belichting bij die turbo is wel goed vind ik, maar nog niet 100% scherp.

Deze heb ik in zwart-wit gedaan omdat de foto er anders nogal geel-achtig uitzag.

dat geel is een verkeerde kleurwarmte instelling op je toestel. In principe kan je dit in een raw editor in orde krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                                        Vandaag in Knokke eens mijn nieuwe Nikon D80 uitgeprobeerd. Zoals je merkt heb ik nog veel te leren. Tips zijn dan ook welkom.

In de eerste foto ontbreekt de scherpte, hoogst waarschijnlijk door een te lage sluitersnelheid waardoor je bewoog op het moment dat je afdrukte . Met een flits en/of een statief kan je eea oplossen.
                                        De tweede is scherp, maar slechts op een klein gedeelte van de wagen (in de buurt van de koplamp. Dit kan mooi zijn, maar als je een scherpere foto wil moet je een grotere diafragmawaarde instellen, waardoor je sluitersnelheid bij gelijke ISO weer gaat dalen.
                                        2 vind ik wel de betere foto.

Comment

1680 x 1050 please... Zalige foto!!!!

Comment

Working...
                                          X