Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Misschien geen supercar, auto van anderhalf miljoen of iets waar er maar drie van zijn op de hele wereld. Dit is een doodgewone Mini Cooper. Mensen die iets van Lotus weten zien meteen dat het een zogenaamde Type 49 kleurenstelling is, de kleurtjes die Lotus op de Elise Type 49 gebruikte. Deze auto kwam ik in Londen tegen en de kleurencombinatie vond ik dermate speels en interessant dat ik hem toch graag wilde vastleggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk BerichtenTijdje terug kwam ik deze Mercedes tegen.
Comment
-
Als jonge fotograaf en senio spotter ren zelfs ik voor bijzondere auto's nog wel eens een blokje om. Ik was een zeldzame versie van Aston Martin Vantage aan het fotograferen toen ik ik werd verrast door wat Italiaans gebrul. Dat resulteerde in deze foto. Helaas heb ik de auto hierna nooit meer gezien.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk BerichtenMisschien geen supercar, auto van anderhalf miljoen of iets waar er maar drie van zijn op de hele wereld. Dit is een doodgewone Mini Cooper. Mensen die iets van Lotus weten zien meteen dat het een zogenaamde Type 49 kleurenstelling is, de kleurtjes die Lotus op de Elise Type 49 gebruikte. Deze auto kwam ik in Londen tegen en de kleurencombinatie vond ik dermate speels en interessant dat ik hem toch graag wilde vastleggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk BerichtenPorsche Carrera GT. In kleur. Ik doe normaal niet zo vreselijk veel met kleur aangezien ik foto's vaak wel aardig vind ik zwart/wit als dat leuk staat.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenTijdens Renault World Series dacht ik?
Verderop stond nog een 360CS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenDie belichting bij die turbo is wel goed vind ik, maar nog niet 100% scherp.
Deze heb ik in zwart-wit gedaan omdat de foto er anders nogal geel-achtig uitzag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
De tweede is scherp, maar slechts op een klein gedeelte van de wagen (in de buurt van de koplamp. Dit kan mooi zijn, maar als je een scherpere foto wil moet je een grotere diafragmawaarde instellen, waardoor je sluitersnelheid bij gelijke ISO weer gaat dalen.
2 vind ik wel de betere foto.
Comment
-
Comment
Comment