Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
RAM - 101
Belgie
Ik lees : RAM - I01dus Belgie kan in feite niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk lees : RAM - I01dus Belgie kan in feite niet
De achterkant is trouwens wel RAM-101 hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk lees : RAM - I01dus Belgie kan in feite niet
En die heeft die 1 meer als een I geplaatst. Zodat je eerder RAMI 01 ziet staan.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDat lees je niet
De achterkant is trouwens wel RAM-101 hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDe voorkant is duidelijk bewerkt.. I inplaats van 1 en de eerste 4 tekens korter bij elkaar. Of nonkel rijkswacht dat leuk gaat vinden?..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDe voorkant is duidelijk bewerkt.. I inplaats van 1 en de eerste 4 tekens korter bij elkaar. Of nonkel rijkswacht dat leuk gaat vinden?..
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHet kan mij allemaal geen zak schelen, bende snotapen
ik zeg alleen dat de flikken dat ook gaan zien, en dan zal het Rami zijn beste dag niet zijn..
Nog een fijne dag verder
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenfijne sfeer hier.. blijft toch een mooie foto.
Wij zijn tenminste nog echt volwassen.
Terug OT!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenTREK je het niet aan, heer! Het ziet hier vol met snotapen die van opgevoerde Saxo VTS'en houden...
Wij zijn tenminste nog echt volwassen.
Terug OT!
Mag ik nu eens mee met de ML?
Dankje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
Terug OT!
Is dat al een SL65 of nog een gouwe ouwe SL55 ?
Comment
Comment