Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenRedelijk exclusief denk ik, hier in Europa toch...
E92 328i
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIn Middelkerke is er iemand met een "gewone" witte F430 en zwarte velgen... Denk dat het die zal zijn
Mistn heb ik daar al een paar keer gespot, maar die witte 430 was de eerste keer.
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenHeb ik ook al enkele keren gezien, heeft 'ie nog de standaard uitlaat?2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenkheb die ook zien staan.. Kapellen Centrum hé?
Edit:
Trouwens paar dagen geleden iets vet gezien... Ik zag van ver iets wit en echt breed, dichterbij bleek dat een Bentley Azure te zijn. Model 2001, maar deze had bredere wielkassen enz.Ook donkerbruine kap..
Dan maar eens gaan opzoeken, blijkt een Bentley Azure Mulliner Widebody te zijn
Staat er maar 1 te koop op mobile.de voor 200,000€
Maar heb geen foto'sLast edited by Greg; 29/12/2008, 12:15.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichtenklonk redelijk standaard, maar kan mij vergissen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenJij hebt al moeite om die te herkennen op een redelijk duidelijk foto, dan is het niet moeilijk dat jij die nooit irl ziet.
Als ik nog nooit een gezien heb, kan ik hem moeilijk herkennen hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenZal idd die zijn dan.
Mistn heb ik daar al een paar keer gespot, maar die witte 430 was de eerste keer.
klonk redelijk standaard, maar kan mij vergissen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenAls ik nog nooit een gezien heb, kan ik hem moeilijk herkennen hé...
Maar wees gerust, vanaf nu zal ik ze wel herkennen.
Comment
-
Heb vrijdag wat rondgetoerd in Knokke met gevolg deze vangst, en bijgevolg ook mijn eerste boete, *nu iedereen je eerste nog maar?*
(heb nog maar 10 maand mijn rijbewijs ook hé). Boete wegens het niet plaatsen van de parkeerschijf, man man man, ik had speciaal nog gekeken of ik ze niet moest zetten maar nergens zo'n bord te zien. En doe je eens moeite om ver weg van het centrum te staan en zo geen parkeergeld te moeten betalen...
. Alleh weer on topic:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
Comment
Comment