Knappe foto Dennis! Dit weekend genomen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenDe nieuwe Vandenberghe garage in Latem, er staat gigantisch veel kapitaal (SLR, Arnage Final series, paar lambo's, vanquish S...). Jammer dat je geen foto's binnen mag maken. Ik vraag me wel af of zo'n soort garage nog wel rendeert op lange termijn.
CCD cars zit ook op die baan, gaan nu (weeral) verhuizen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDie gaan 't goed doen, zeer knappe showroom.
CCD cars zit ook op die baan, gaan nu (weeral) verhuizen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenValt een testrit eigenlijk makkelijk te regelen bij exclusieve merken? bv bentley CGT enzo...
Ik heb 1 telefoontje gedaan en het weekend erop zat ik met een Wiesmann MF4 rond te sjezen in Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenKnappe foto Dennis! Dit weekend genomen?(Zondag)
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDeze morgen een Cayenne Turbo gezien met een 'L' op de achterruit. Leuke kar om mee te leren rijden.
(Wel respectievelijk Lagrange & Derdaele
)
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenVorig weekend(Zondag)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEen dikke week geleden heb ik deze nog op de E40 op een takelwagen zien staan.
Comment
-
Leuke spot en tegelijk een forummer
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NC.001 Bekijk BerichtenVandaag in Oostende gezien...
Daar aan die nieuwbouw staan dikwijls 2 dikke bakken geparkeerd, een Aston en een Jag ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NC.001 Bekijk Berichten
Gisteren gezien op autosnelweg aan de afrit Brugge
Reed achter 'm
Lelijk bak als je het aan mij vraagt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenVette spot
Daar aan die nieuwbouw staan dikwijls 2 dikke bakken geparkeerd, een Aston en een Jag ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenHebt gy een lijstje bij met welke nummerplaten er op het forum zitten?
Welke user?1991 Mazda MX-5 NA
Comment
Comment