Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Hop, on topic

Lang leve mijn verbaasde muil!
    AutoMinded.be

Comment

• Vandaag een C63 AMG en een R32 gespot... C63 is van de vader, zoonlief heeft een R32 gekregen voor zijn 20ste verjaardag

Last edited by ; 07/03/2009, 13:04.

Comment

• Comment

• Droomgarage!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
            Droomgarage!
            én droomgeluid toen vader en zoon samen vertrokken en beiden hun paardjes de vrije loop lieten gaan

Comment

• Ook niet snugger om zoon op NL platen te zetten ... :s
              AutoMinded.be

Comment

• Wel een lelijk huis .

Waarom zet hij de golf niet op belgische platen of zoonlief moet in Ned. wonen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                  Wel een lelijk huis .

Waarom zet hij de golf niet op belgische platen of zoonlief moet in Ned. wonen.

De zoon woont inderdaad in Nederland
                  Foto is getrokken op 2km van de Nederlandse grens, dus het is zo verwonderlijk nog niet denk ik Ik wil ook een r32 krijgen voor mijn verjaardag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                    En ik ben daar voorbij gekomen, toen stond ie er blijkbaar nog niet...
                    Kstond op de Zuid. Volledig legaal geparkeerd enzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                      Kstond op de Zuid. Volledig legaal geparkeerd enzo
                      Dan heb ik je auto zien staan Knappe verschijning!
                      www.flickr.com/buysie

Comment

• Last edited by ; 07/03/2009, 16:39.

Comment

• gisteren een Rover 200 BRM gezien. 100% een echte, kheb speciaal op het interieur gelet en dat was rood leder.
                          blijkbaar woont de eigenaar hier in de buurt want het is al de 3de keer dat ik hem spot en ze zijn zeldzaam. er zat deze keer een vrouw achter het stuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk Berichten
                            Vandaag een C63 AMG en een R32 gespot... C63 is van de vader, zoonlief heeft een R32 gekregen voor zijn 20ste verjaardag

3 deurs r32 vind ik niet zo knap
                            Liever 5 deurs

Of de C

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                              SL55 AMG, zeker weten
                              Hmmja, maar ik bedoelde, behalve Mercedes, niet het ganse Mercedes gamma beginnen opnoemen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
                                3 deurs r32 vind ik niet zo knap
                                Liever 5 deurs

Of de C
                                Family man

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                Hmmja, maar ik bedoelde, behalve Mercedes, niet het ganse Mercedes gamma beginnen opnoemen he
                                mja, da's er 1ne die elke dag voor m'nn deur passeert.. van de compressor is niet veel te horen, de v8 roffel des te meer Ik hoop hem ooit eens te kunnen fotograferen maar hij is te snel
                                Last edited by ; 07/03/2009, 18:12.

Comment

Family man

mja, da's er 1ne die elke dag voor m'nn deur passeert.. van de compressor is niet veel te horen, de v8 roffel des te meer Ik hoop hem ooit eens te kunnen fotograferen maar hij is te snel
                                  of gij te traag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buysie Bekijk Berichten
                                    Dan heb ik je auto zien staan Knappe verschijning!
                                    Thanks... Hij staat wel smerig vuil! Morgen eens verandering in brengen thanks to Wax-it

Comment

• lol; het probleem is dat hij zelfstandige is, hij heeft dus geen vast passage-uur.. en hij rijdt zeer snel (bij ons is het 70max, maar soms doet hij gemakkelijk het dubbele. En een witte streep heeft ook geen betekenis voor hem. Ik ben eigenlijk verbaasd dat hij nog altijd rondrijdt maar hij brengt andere weggebruikers wel nooit in gevaar. Dat ding gaat als een speer maar staat ook heel snel stil als het moet.

Comment

Ah tof, een kwis !

Mitsubishi ?

Comment

• Comment

Working...
                                          X