Oorspronkelijk geplaatst door Denniske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenDroomgarage!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWel een lelijk huis.
Waarom zet hij de golf niet op belgische platen of zoonlief moet in Ned. wonen.
De zoon woont inderdaad in Nederland
Foto is getrokken op 2km van de Nederlandse grens, dus het is zo verwonderlijk nog niet denk ikIk wil ook een r32 krijgen voor mijn verjaardag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenEn ik ben daar voorbij gekomen, toen stond ie er blijkbaar nog niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenKstond op de Zuid. Volledig legaal geparkeerd enzoKnappe verschijning!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk BerichtenVandaag een C63 AMG en een R32 gespot... C63 is van de vader, zoonlief heeft een R32 gekregen voor zijn 20ste verjaardag
Liever 5 deurs
Of de C
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenSL55 AMG, zeker weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten3 deurs r32 vind ik niet zo knap
Liever 5 deurs
Of de C
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenHmmja, maar ik bedoelde, behalve Mercedes, niet het ganse Mercedes gamma beginnen opnoemen heIk hoop hem ooit eens te kunnen fotograferen maar hij is te snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenFamily man
mja, da's er 1ne die elke dag voor m'nn deur passeert.. van de compressor is niet veel te horen, de v8 roffel des te meerIk hoop hem ooit eens te kunnen fotograferen maar hij is te snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Buysie Bekijk BerichtenDan heb ik je auto zien staanKnappe verschijning!
Comment
-
lol; het probleem is dat hij zelfstandige is, hij heeft dus geen vast passage-uur.. en hij rijdt zeer snel (bij ons is het 70max, maar soms doet hij gemakkelijk het dubbele. En een witte streep heeft ook geen betekenis voor hem. Ik ben eigenlijk verbaasd dat hij nog altijd rondrijdt maar hij brengt andere weggebruikers wel nooit in gevaar. Dat ding gaat als een speer maar staat ook heel snel stil als het moet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenmja, da's er 1ne die elke dag voor m'nn deur passeert.. van de compressor is niet veel te horen, de v8 roffel des te meerIk hoop hem ooit eens te kunnen fotograferen maar hij is te snel
Mitsubishi ?
Comment
Comment