Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    Dat bestaat niet?
    Misschien de vorige OPC versie, maar in de laatste versie was er inderdaad geen cabrio versie

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
    Anders zet ik het er nie bij hé slimme...
    en heeft hij die dame nog geraakt, of werkten z'n stoplichten niet meer.. ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      en heeft hij die dame nog geraakt, of werkten z'n stoplichten niet meer.. ??
      Wat denk je nu zelf hij laat de ferrari uitbollen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
        Allemaal van Aqua Service dacht ik.

Staat er zelfs rechts op blijkbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
          Wat denk je nu zelf hij laat de ferrari uitbollen...
          hij had nochtans voorrang..

Comment

Nog nooit gezien...
            Echt de lelijkste Ferrari. Zelfs het typeplaatje wilt er van kruipen

Comment

Zafira OPC . In Belgie hebben die slechts 1 uitlaat in het midden.
              Toch niet hoor.. Da's enkel de Astra H GTC OPC & Corsa D OPC die dat hebben...

Mvg,
              =================
              2016 Skoda Octavia RS

Comment

Anders zet ik het er nie bij hé slimme...

Comment

• Bon, nog een stukje foto's geupload van de roadtrip

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• E36 M3

Middenvakrijders!

Comment

• engeland is om u dood te bleiten over de middenvaksrijders, das nie te doen ginder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                              Toch niet hoor.. Da's enkel de Astra H GTC OPC & Corsa D OPC die dat hebben...

Mvg,
                              OK, ik zal morgen een foto posten, nu twijfel ik zelf ook al

Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                              Echt de lelijkste Ferrari. Zelfs het typeplaatje wilt er van kruipen
                              ik zou hem toch niet uit m'n garage schoppen.

Comment

OK, ik zal morgen een foto posten, nu twijfel ik zelf ook al
                                Ge hoeft niet te twijfelen, De Rebel heeft gelijk.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ik denk het nu ook, ik weet er ene staan, zal wel eens checken

Comment

Zafira OPC . In Belgie hebben die slechts 1 uitlaat in het midden.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                    Misschien de vorige OPC versie, maar in de laatste versie was er inderdaad geen cabrio versie
                                    2 x fout.

- Zafira OPC heeft in zijn huidige vorm altijd 2 uitlaten (tenzij tuning)
                                    - Er is nooit een OPC cabrio geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                      Bon, nog een stukje foto's geupload van de roadtrip

WTF is that ugly beast ?

Comment

WTF is that ugly beast ?
                                        Goeie vraag... Ben zelf benieuwd. Zag en hoorde mij er geen kitcar uit. Er zat trouwens een vrouw achter het stuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                                          2 x fout.

- Zafira OPC heeft in zijn huidige vorm altijd 2 uitlaten (tenzij tuning)
                                          - Er is nooit een OPC cabrio geweest
                                          1 weet ik morgen 100% zeker .
                                          2 wist ik wel 100% zeker waar het de laatste versie van de Astra (GTC) betrof, maar er zijn nog OPC's geweest .

Comment

Working...
                                          X