Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!
Deze staan in Burdinne bij Pansaerts,kom er meermaals ,een goeie kennis van mij
Just! Daar staat nog 'vannalles hé
Ik passeer daar regelmatig, heeft ooit (1997) ng een rekord D coupé gestaan
Hebt ge die goudkleurige City, daar ne km of 2 terug richting Hannuit, ook weten staan? Ook periode 1996-1997, mijn ouders moesten daar regelmatig met mij hene rijden als kleine gast, om dat cityke gaan onder te kwijlen
Just! Daar staat nog 'vannalles hé
Ik passeer daar regelmatig, heeft ooit (1997) ng een rekord D coupé gestaan
Hebt ge die goudkleurige City, daar ne km of 2 terug richting Hannuit, ook weten staan? Ook periode 1996-1997, mijn ouders moesten daar regelmatig met mij hene rijden als kleine gast, om dat cityke gaan onder te kwijlen
Ik denk dat die daar nog steeds staat,maar hij is wel verplaatst geweest,de straat in ,daar stond hij maar dat is wel al een tijdje geleden
Ik denk dat die daar nog steeds staat,maar hij is wel verplaatst geweest,de straat in ,daar stond hij maar dat is wel al een tijdje geleden
Op een veld kortbij een 'handelaar' ? daar heb ik hem ook zien staan, maar das ondertussen ook weer een jaar of 8 geleden.Mss staat em er nog Dringend eens gaan nakijken!
ik weet niet of hier mensen geintrsseerd zijn.
maar als je in mechelen onder de brug aan het rode kruis plein ( aan de mcdonalds ) rijd.
dan staat er onder de brug een citroen ami 8
( heb geen fototoestel op mijn gsm dus geen bewijsmateriaal )
zoiets dus
Comment