Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!
Een jaar geleden al ergens in een topic gepost, maar hij staat nog altijd op dezelfde plaats.
Het goede is dat hij wel binnen staat, namelijk in een ex-garage die te huur staat. Maar toch...
Erlangs staat nog een 306 (nogal waardeloos, niet exclusief), buiten staan nog een J9 en een Espace.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Idd en dat blijft daar maar afgesloten ! Zonder dat ze daar werken. Ben daar 2
jaar geleden tegengehouden voor drugscontrole met mijne Golf
Tsjah, de brug was in véél slechtere staat dan ze dachten. Laatste dat ik gehoord/gelezen had moest het tegen eind dit jaar allemaal hersteld zijn in de ene rijrichting, de andere richting was voor volgend jaar...voorlopig nog altijd niks opgeschoten natuurlijk.
En het zal ondertussen ook goed opbrengen qua flitsboetes
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Tsjah, de brug was in véél slechtere staat dan ze dachten. Laatste dat ik gehoord/gelezen had moest het tegen eind dit jaar allemaal hersteld zijn in de ene rijrichting, de andere richting was voor volgend jaar...voorlopig nog altijd niks opgeschoten natuurlijk.
Die brug is in zo'n slechte staat dat het goedkoper is om meteen iets nieuw en beter te zetten daar. Alleen duurt dat nu wel een beetje langer.
Comment