Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!
En dan een vrij mooie Rekord E2 1.8S automaat van 1983
Prachtwagens zijn dat, maar in dit geval zou ik liever de Chrysler willen ondanks mijn Die Hard Opel liefde...
Van die Chrysler valt inderdaad nog wat moois te maken met de nodige liefde.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Naar die garage wil ik ook wel eens naartoe !
Zalig jaren 80 spul dat daar staat ! We kunnen indd met de hele kliek in het voorjaar eens teruggaan en kijken waneer het open is ?
Naar die garage wil ik ook wel eens naartoe !
Zalig jaren 80 spul dat daar staat ! We kunnen indd met de hele kliek in het voorjaar eens teruggaan en kijken waneer het open is ?
Lijkt me een zeer propere klassieker en bijgevolg niet echt waardeloos te noemen.
Waardeloos staat tussen aanhalingstekens, maar als je op tweedehandssites kijkt, dan zie je dat ze niet veel waard zijn. En de velgen (die niet echt in het tijdsbeeld passen) doen dit exemplaar ook niet veel goeds.
Waardeloos staat tussen aanhalingstekens, maar als je op tweedehandssites kijkt, dan zie je dat ze niet veel waard zijn. En de velgen (die niet echt in het tijdsbeeld passen) doen dit exemplaar ook niet veel goeds.
ze zijn amper te vinden op tweedehandssites en als je er eentje kan vinden in degelijke staat onder de 1500 euro, zou ik graag die link zien.
Comment