Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!
Vroeger zag je ze zoveel
de Nissan Bleubird
ik vond altijd dat deze iets hadden
een Corrado, jammer dat iedereen die altijd wilt opzetten of tjoenen
hoewel het bij deze nog redelijk meevalt
Die wielen moest iedereen toen hebben he. TSW Venom?
Ik denk dat de atermarket velgen verkopers veel minder zaken doen dan pakweg 20 jaar geleden, nu heeft elke auto fatsoenlijke wielen, maar toen...
He hallo Opel Freak, nu zie ik je eens op een ander deel van het forum. Nou, ik heb wel eens een E Kadetje schoon moeten maken toen ik bij Opel heb gewerkt, daar durfde ik gewoon niet in te stappen. Daar lag letterlijk een deken van honden haar in, die bij elkaar werd gehouden door vet en braaksel van de beestjes. Daar sprongen dus letterlijk de vlooien in rond. Op de ramen zat een hele dikke koek kwijl, en vet van de vacht, En de geur was werkelijk niet te harder als je naast de auto stond met de deuren gesloten. Als die open gingen , dan ging je echt van je geloof. Heb er zeker drie dagen aan gewerkt voor ik dat Kadetje weer toonbaar had. Heb de hele auto leeg moeten halen, incl bodem bekleding. Het arme ding was toen pas 6 jaar oud.
Het is tenminste eens iets anders dan al die andere die verlaagd zijn
(ik ben er niet echt voor voor al dat verlagen van auto's)
Maar als je andere velgen en low profile banden steekt, doe het dan goed en zet hem lager. Want zo ziet het er echt niet uit. Als je niet wil verlagen steek je er maar de standaard velgen onder.
Zalig Hoe komt het trouwens dat daar al een T-plaat op hangt, terwijl wij sinds 8 of 9 jaar een G-plaat hebben, en m'n oma al 20 jaar een J-plaat? Hergebruikte men geschrapte platen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Die plaat is voor verschillende auto's in de serie gebruikt geweest, maar het was steeds een duplicaat (ook achteraan). De combinatie klopte gewoon niet, is een beetje hetzelfde alsof men nu 1-LDS-814 of zo zou gebruiken in een televisieserie.
Comment