Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• deze heb ik al meer zien staan als ik de kinderen ga halen op school, vandaag is foto's genomen, een alfa guilietta, word nog steeds als daily gebruikt

1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
    1987 volvo 340 GL (daily oldie)
    2006 seat altea (daily)

Comment

• Mooie spot, stijn5!

Comment

• deze mag even goed in het exclusieve topic naar mijn mening, maar waarde zal wel beperkt zijn waarschijnlijk, ziet er echt wel proper uit
        2006 seat altea (daily)

Comment

• bangelijke spot !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
            misschien niet zo waardeloos.. weet het niet.
            maar leek me wel zeldzaam en prachtig !!! volvo bertone coupe. had er nog nooit van gehoord
            Mooie spot!
            '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
            '08 S60 2.4D
            http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
            http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• "Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!

Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk Berichten
              deze heb ik al meer zien staan als ik de kinderen ga halen op school, vandaag is foto's genomen, een alfa guilietta, word nog steeds als daily gebruikt
              Mooi, ik zou niet kunnen zeggen wanneer ik er nog ééntje heb gezien.

Mooi modelleke toch

Comment

• In dit topic moet echt meer gepost worden !
                Benzine
                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                Diesel
                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door General_Lee Bekijk Berichten
                  Mooi, ik zou niet kunnen zeggen wanneer ik er nog ééntje heb gezien.

Mooi modelleke toch
                  is een mooi modelleke ja, heb er al eerder foto's willen van nemen, maar is altijd in de drukte na school, vandaag toen ik terug kwam met de kinderen stond die apart, ideaal om een paar beter foto's te nemen
                  2006 seat altea (daily)

Comment

• Op de 2de foto ziet dat achterwiel er wel raar uit! Misvorming van de foto?

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• "Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!

Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk Berichten
                      is een mooi modelleke ja, heb er al eerder foto's willen van nemen, maar is altijd in de drukte na school, vandaag toen ik terug kwam met de kinderen stond die apart, ideaal om een paar beter foto's te nemen
                      Toen ik klein was had ik er ook 1, van Burago op schaal 1/24 denk ik. Hij heeft de vele kilometers die ik er mee gereden heb niet overleefd maar roesten deed hij niet

Comment

• had ik ook al willen zien dat daar iets niet echt juist is, maar waarschijnlijk misvorming van de foto, is maar met een goedkope smartphone getrokken, heb in het verleden al andere foto's gehad die afbuigen
                        2006 seat altea (daily)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk Berichten
                          had ik ook al willen zien dat daar iets niet echt juist is, maar waarschijnlijk misvorming van de foto, is maar met een goedkope smartphone getrokken, heb in het verleden al andere foto's gehad die afbuigen
                          Stijn, waar heb je die Giulietta ergens gespot? Ik denk dat ik deze ook al eens gekruist ben aan de eerste lichten op de Liersesteenweg, komende van de ring van Aarschot (ca. 8u45).

Comment

• Die Giulietta van vandaag ziet er toch echt niet meer uit zoals vroeger!

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                              Die Giulietta van vandaag ziet er toch echt niet meer uit zoals vroeger!
                              Ik zie er ook niet meer uit als vroeger helaas

Comment

• Ja, maar vroeger was het een sedan, nu een hatchback.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                                  Stijn, waar heb je die Giulietta ergens gespot? Ik denk dat ik deze ook al eens gekruist ben aan de eerste lichten op de Liersesteenweg, komende van de ring van Aarschot (ca. 8u45).
                                  Als jij die gespot hebt zal die juist van school terugkomen na de kindjes hebben afgezet, ik spot die in Ourodenberg telkens maar weet verder ook niet waar de eigenaar woont
                                  2006 seat altea (daily)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk Berichten
                                    Als jij die gespot hebt zal die juist van school terugkomen na de kindjes hebben afgezet, ik spot die in Ourodenberg telkens maar weet verder ook niet waar de eigenaar woont
                                    Er zat nog een kind in vanachter, bestuurster sloeg linksaf aan die lichten (zij kwam van Begijnendijk).
                                    Iets ervoor (aan Duracell) kruis ik bijna altijd ook een oude jaguar xj denk ik en ook telkens een Insignia OPC.

Comment

• deze ochtend een lichtbruine renault 12 break in Zottegem op "europese" platen, daily !!!

Comment

• Een grote Ford. Een Granada, voorloper van de Scorpio zaliger
                                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Hoe cool is dit filmpje wel niet? Ik mis dit straatbeeld enorm! Toen nog vol met exclusieve wagens :p

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Working...
                                          X