Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!
T5R , zou ik graag eens bezitten, de 5 cilinder roffel
Een GLT (2.5 170pk 20v) of GLE (2.5 140pk 10V) van de eerste generatie heeft dezelfde roffel hoor, en de GLT heeft gigantisch lekker koppel voor een benzine.
En iets betaalbaarder
Bah, die Allegro. Toen die nog het straatbeeld vulden, vond ik die zo afschuwelijk lelijk, ondanks m'n voorliefde voor dubbele ronde koplampen.
Een GLT (2.5 170pk 20v) of GLE (2.5 140pk 10V) van de eerste generatie heeft dezelfde roffel hoor, en de GLT heeft gigantisch lekker koppel voor een benzine.
En iets betaalbaarder
Te traag (voor mij) was bijna naar eentje gaan kijken als ik een 4 deurs zocht ter vervanging van mijne Mini.
Voor 6000 euro heb je een mooie.
De gewone T5 zou ook al goed zijn en die zijn bijna gratis
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Mss niet echt waardeloos, maar zo zag ie er wel uit vind ik.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Mss niet echt waardeloos, maar zo zag ie er wel uit vind ik.
T1 en T2 busjes gaan veel geld (naar mijn mening) 20.000 € voor een op te knappen exemplaar is geen uitzondering (hoe meer raampjes erin hoe duurder is mijn indruk ;-) )
T1 en T2 busjes gaan veel geld (naar mijn mening) 20.000 € voor een op te knappen exemplaar is geen uitzondering (hoe meer raampjes erin hoe duurder is mijn indruk ;-) )
Idd, maar door die niet echt mooie paint job (vooral dat paars in combinatie met wit) oogt die nogal waardeloos vind ik. Maar weet idd dat ze (overdreven) veel waard zijn.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment