Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!
Ik volg audi niet echt en zeker oude audi's niet maar een audi 200 quattro in goede staat lijkt mij toch minstens 5000 waard te zijn.
Exclusief zijn ze echter wel.
Waardeloos en door mij nog nooit eerder gezien is deze: IMG_3621.jpg IMG_3622.jpg
Ik volg audi niet echt en zeker oude audi's niet maar een audi 200 quattro in goede staat lijkt mij toch minstens 5000 waard te zijn.
Waardeloos en door mij nog nooit eerder gezien is deze:
[ATTACH=CONFIG]104852[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]104853[/ATTACH]
Over Toyota gesproken, Zaterdagavond op de E40 ter hoogte van Ternat een oude Toyota (geen idee welk type, iets 70's of 80's) gezien, compleet in rally uitvoering op een aanhangwagen getrokken door een Land Cruiser.
Te laat om foto te trekken, maar dat ding was vet!
Over Toyota gesproken, Zaterdagavond op de E40 ter hoogte van Ternat een oude Toyota (geen idee welk type, iets 70's of 80's) gezien, compleet in rally uitvoering op een aanhangwagen getrokken door een Land Cruiser.
Te laat om foto te trekken, maar dat ding was vet!
Was dat altijd 4 WD bij die breaks?
Herinner mij nog dat ik dat toen een lelijke auto vond.
Zelf nog een Tercel 3 deurs gehad met dik boven de 200.000 km.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Was dat altijd 4 WD bij die breaks?
Herinner mij nog dat ik dat toen een lelijke auto vond.
Zelf nog een Tercel 3 deurs gehad met dik boven de 200.000 km.
Dit model Celica was de wagen die ik als 6j of 8j kind zei dat ik me ging kopen 'als ik groot was'. Vond ik toen ook berevet.
De Tercel break was er ook in 2WD. En inderdaad, niet moeders mooiste.
Waardeloos en door mij nog nooit eerder gezien is deze:
[ATTACH=CONFIG]104852[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]104853[/ATTACH]
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Vorige week in de geburen een 'Figaro' zien staan. In lelijk pistache groen en een wit dakje.
Heb net even moeten googlen om te weten te komen dat dit een Nissan is
Heb er wel een tijdje naar zitten kijken, want vond het wel een grappig wagentje. Ik heb er helaas geen foto's van gemaakt.
Daar had ik nu werkelijk nog nooit van gehoord (Figaro), laat staan gezien.
Comment