Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!
Vanaf 1981 verviel de 2/4/5 achteraan en werd vervangen door een 0, ongeacht een 2-deurs, 4-deurs of break.
Ah voila !
Hij heeft wel al de snuit met de brede rechthoekige koplampen. Ik herinner me dat in die jaargangen de 240-reeks nogal verschillende koplampen en achterlichten gekend heeft. Deze met de "tussen-maat" achterlichten (niet vierkant maar ook nog niet de brede) zie je ook haast nooit meer.
onderaan heeft die overal wel al wat blaasjes. ook aan het achterwiel is die precies bijgewerkt met grijze lak of aluplamuur. hij wordt niet verwaarloost, maar t kan wel beter. heel duidelijk al een ouder chauffeur die niet meer goed te been is ofzo
Hij heeft wel al de snuit met de brede rechthoekige koplampen. Ik herinner me dat in die jaargangen de 240-reeks nogal verschillende koplampen en achterlichten gekend heeft. Deze met de "tussen-maat" achterlichten (niet vierkant maar ook nog niet de brede) zie je ook haast nooit meer.
Volvo 242 DL (dus van voor 1983/84 - of vanaf wanneer verviel de op het aantal deuren wijzende laatste cijfer in een 0 ? )
[ATTACH=CONFIG]106955[/ATTACH]
Eindelijk nog eens een auto die de topictitel waardig is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Hij had trouwens deze neus... iets grotere vooruitkomende grille... klopt niet dus nu begin ik natuurlijk te twijfelen
maar kan natuurlijk ooit accident gehad hebben of zo.
Dan klopt het niet met de achterlichten, want de achterlichten zeggen MY '79 en MY '80, wat jij laat zien is MY '81 of later en daarbij hoort deze achterkant:
Comment