Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Laat hem niet langs de keuring passeren of ze smijten der expres een gat in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
      Hij had er al last van vorig jaar, maar met da zout van deze winter ist nie verbeterd...

Gisteren een fransman gezien met een identieke golf 3, en daar was op die hoek, alles weggevreten, gewoon niks meer!
      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk Berichten
        @ gangstertje : hoe oud is deze vw ??
        Golf 3, 1994
        Het feit is dat het binnenspatbord doorloopt tot in die hoek,en mettertijd stapelt in die hoek tss binnen-en buitenspatbord, één brok aarde en vuiligheid die altijd nat blijft... Binnenspatbord uithalen lijkt me ook nie het ideale...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
          Laat hem niet langs de keuring passeren of ze smijten der expres een gat in
          Ik moet pas in juli gaan,heb nog wat tijd
          Vooraleer nr de keuring moet de achteras eruit (ophanging) en nog 2nwe voorveringen (olie lekt eruit) Kweet weer voor wat te werken...

Comment

• Die mannen smijten hier nogal daar op ze ze zoeken lik iets om hem op af te keuren
            was in der tijd ook met onzen golf II zo..

Comment

• Een tip gekregen van General Lee, en vandaag ernaar gaan kijken:

Deze nog redelijke Manta B 1.6SR staat te verkommeren bij een Opel Garage 61.000km op de teller, interieur als nieuw, enkel wat parkeerschade en 2 rotte wielranden achteraan, waarvan de rechtse wel erg rot is, de wielkast zelf heeft daar een flink gat zitten. Raar genoeg waren de dorpels wel hard.
              Ik ben bang dat dit een slooppremie overnemer is Morgen ga ik eens bellen, als het een slooppremie slachtoffer is ga ik proberen wat stukken te redden.

www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• Altijd jammer! Weer een manta minder

Comment

• 't Is gelukkig een Manta B. Deze vind ik een pak minder mooi dan de A... Achteraan gaat het nog ,maar vooraan : , die koplampen zijn precies aquariums....

Comment

@ gangstertje : hoe oud is deze vw ??
                      Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                      Golf 3, 1994
                      Het feit is dat het binnenspatbord doorloopt tot in die hoek,en mettertijd stapelt in die hoek tss binnen-en buitenspatbord, één brok aarde en vuiligheid die altijd nat blijft... Binnenspatbord uithalen lijkt me ook nie het ideale...
                      Een VW van 16 jaar oud en zó roest... Nu ben ik toch wel ontgoocheld in VW ze...

Comment

die koplampen zijn precies aquariums....
                        Das juist, vaak staat er ook water in

Maar een B =

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                          Altijd jammer! Weer een manta minder

Das nog niet zeker hé Morgen bel ik er eens naar
                          En in de week ga ik een schuurvondst bekijken een Ford Taunus van 37 jaar oud meer info heb ik nog niet...
                          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                            Das juist, vaak staat er ook water in

Maar een B =
                            Prachtkarrenen zeker die SR's
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                              En in de week ga ik een schuurvondst bekijken een Ford Taunus van 37 jaar oud meer info heb ik nog niet...
                              T'is te hopen dat het geen sloper is.
                              Die Taunus interesseert me wel. Post er maar zeker genoeg foto's van

Comment

Da's echte motivatie, chapeau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                                  Golf 3, 1994
                                  Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk Berichten
                                  Een VW van 16 jaar oud en zó roest... Nu ben ik toch wel ontgoocheld in VW ze...
                                  Dat gaat niet enkel bij vw zijn hoor als je nooit onder uw wielkast aan die boord wast of spuit met water zodat de aarde weg is gaat dan ook nat blijve nen roesten bij gelijk welke wagen

Comment

• Nieuws over de Manta : Het is géén slooppremieslachtoffer, gewoon een overname, en ze is te koop voor wie een goed bod doet vertelde de verkoopster

Nieuws over de Taunus : check wrakkentopic
                                    www.opelklassiek.be

Comment

Nieuws over de Manta : Het is géén slooppremieslachtoffer, gewoon een overname, en ze is te koop voor wie een goed bod doet vertelde de verkoopster
                                      Ge moest al een bod gedaan hebben
                                      sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Nieuws over de Manta : Het is géén slooppremieslachtoffer, gewoon een overname, en ze is te koop voor wie een goed bod doet vertelde de verkoopster

Nieuws over de Taunus : check wrakkentopic
                                        Dus freakske gaat ne Manta kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                          Dus freakske gaat ne Manta kopen
                                          eerste ene VERkopen en dan mss iets bijkopen
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X