Laat hem niet langs de keuring passeren of ze smijten der expres een gat in
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenHij had er al last van vorig jaar, maar met da zout van deze winter ist nie verbeterd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk Berichten@ gangstertje : hoe oud is deze vw ??
Het feit is dat het binnenspatbord doorloopt tot in die hoek,en mettertijd stapelt in die hoek tss binnen-en buitenspatbord, één brok aarde en vuiligheid die altijd nat blijft... Binnenspatbord uithalen lijkt me ook nie het ideale...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk BerichtenLaat hem niet langs de keuring passeren of ze smijten der expres een gat in
Vooraleer nr de keuring moet de achteras eruit (ophanging) en nog 2nwe voorveringen (olie lekt eruit) Kweet weer voor wat te werken...
Comment
-
Een tip gekregen van General Lee, en vandaag ernaar gaan kijken:
Deze nog redelijke Manta B 1.6SR staat te verkommeren bij een Opel Garage 61.000km op de teller, interieur als nieuw, enkel wat parkeerschade en 2 rotte wielranden achteraan, waarvan de rechtse wel erg rot is, de wielkast zelf heeft daar een flink gat zitten. Raar genoeg waren de dorpels wel hard.
Ik ben bang dat dit een slooppremie overnemer is Morgen ga ik eens bellen, als het een slooppremie slachtoffer is ga ik proberen wat stukken te redden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk Berichten@ gangstertje : hoe oud is deze vw ??Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenGolf 3, 1994
Het feit is dat het binnenspatbord doorloopt tot in die hoek,en mettertijd stapelt in die hoek tss binnen-en buitenspatbord, één brok aarde en vuiligheid die altijd nat blijft... Binnenspatbord uithalen lijkt me ook nie het ideale...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk Berichtendie koplampen zijn precies aquariums....
Maar een B =
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk BerichtenAltijd jammer! Weer een manta minder
Das nog niet zeker hé Morgen bel ik er eens naar
En in de week ga ik een schuurvondst bekijken een Ford Taunus van 37 jaar oud meer info heb ik nog niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDas juist, vaak staat er ook water in
Maar een B =
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenDas nog niet zeker hé Morgen bel ik er eens naar
En in de week ga ik een schuurvondst bekijken een Ford Taunus van 37 jaar oud meer info heb ik nog niet...
Die Taunus interesseert me wel. Post er maar zeker genoeg foto's van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenDas nog niet zeker hé Morgen bel ik er eens naar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenGolf 3, 1994
Het feit is dat het binnenspatbord doorloopt tot in die hoek,en mettertijd stapelt in die hoek tss binnen-en buitenspatbord, één brok aarde en vuiligheid die altijd nat blijft... Binnenspatbord uithalen lijkt me ook nie het ideale...Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk BerichtenEen VW van 16 jaar oud en zó roest... Nu ben ik toch wel ontgoocheld in VW ze...
Comment
-
Nieuws over de Manta : Het is géén slooppremieslachtoffer, gewoon een overname, en ze is te koop voor wie een goed bod doet vertelde de verkoopster
Nieuws over de Taunus : check wrakkentopic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenNieuws over de Manta : Het is géén slooppremieslachtoffer, gewoon een overname, en ze is te koop voor wie een goed bod doet vertelde de verkoopstersigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenNieuws over de Manta : Het is géén slooppremieslachtoffer, gewoon een overname, en ze is te koop voor wie een goed bod doet vertelde de verkoopster
Nieuws over de Taunus : check wrakkentopic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDus freakske gaat ne Manta kopen
Comment
Comment