Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dimma kit dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
      Iemand die weet of dit een speciaal model is?
      idd niks speciaals, alleen een vern**kte 205 cabrio.

Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
      Austin Allegro, denk ik.
      heel juist.
      Een van de lelijkste auto's (samen met de Datsun Cherry) uit mijn jeugdjaren

Last edited by Bompa; 11/05/2010, 10:28.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
        Hola hola, ik heb em wel gevonden hé

600 euro op kapaza destijds (advertentie is weg) en hij staat in Kaggevinne langs de baan Diest-Scherpenheuvel

Just
        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
          Ah, ik dacht da die al weg was ?? Niet ??
          Die staat hier nog steeds Er is 50€ voorschot op betaald
          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
            Ola, dat is wel niét veel, én dichtbij, hé.
            En die valt in te schrijven als Oldtimer.

Dat klinkt wel boeiend. Ga ik toch eens voor zien, denk ik
            Zeker gaan zien, tis een prachtige wagen!
            www.opelklassiek.be

Comment

• Btw, TE gekke Allegro

Samen met de Taunus TC1, Viva HC, Nsu 1200 en Simca 1000 één van de wagens die ik naast men Opeltjes heel hard koester

Waar is de tijd dat ze bekend werden met hun vierkant stuurtje
              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                Dat sportwagentje is véél zeldzamer : een Jensen Healey! (slechts een 10-tal van verkocht in België, dacht ik?)
                The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• [QUOTE=Nikske;4018369]Een van de lelijkste auto's (samen met de Datsun Cherry) uit mijn jeugdjaren

Deze spant volgens in de Cherry-reeks toch wel de kroon qua 'lelijkheid', hoor : de 120 A Coupé.
                  Bijgevoegde Bestanden
                  The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                    Dat sportwagentje is véél zeldzamer : een Jensen Healey! (slechts een 10-tal van verkocht in België, dacht ik?)

Zeer zeldzaam idd! Maar het doet me niks ivm die Allegro Ik had em zelfs nog niet bekeken.... De Allegro eistte al men aandacht op
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Al die wagentjes die jullie lelijk vinden, vind ik juist leuke coole dingetjes, iemand interesse in die allegro of healey?

Comment

Al die wagentjes die jullie lelijk vinden, vind ik juist leuke coole dingetjes, iemand interesse in die allegro of healey?
                        Sure, zet ze thuis maar voor de deur...
                        2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
                          Sure, zet ze thuis maar voor de deur...
                          Zo bedoelde ik het => anders geef ik de gegevens waar ze te vinden zijn

Comment

• Ik mag niks meer kopen anders die Allegro graag!
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                              The cheaper, more ugly car just catches the most attention here, just admit it

Comment

Al die wagentjes die jullie lelijk vinden, vind ik juist leuke coole dingetjes, iemand interesse in die allegro of healey?
                                jullie zijn nog jong he
                                Ik versta perfect dat jullie dat cool vinden nu.
                                Maar in de tijd dat ze actueel waren zag je ze te veel, die lelijke dozen.
                                Ben benieuwd of jullie de Daewoo Matiz binnen 25j ook zo cool gaan vinden zoals jullie nu deze hokjes cool vinden, en dat terwijl lullie zonen dat wél cool gaan vinden

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                  jullie zijn nog jong he
                                  Ik versta perfect dat jullie dat cool vinden nu.
                                  Maar in de tijd dat ze actueel waren zag je ze te veel, die lelijke dozen.
                                  Ben benieuwd of jullie de Daewoo Matiz binnen 25j ook zo cool gaan vinden zoals jullie nu deze hokjes cool vinden, en dat terwijl lullie zonen dat wél cool gaan vinden
                                  Damn, ik hoop dat mijn kinderen de Daewoo Matiz niet cool vinden.

Maar je hebt volkomen gelijk!

Comment

• Matizz is idd een ramp
                                    nee, je hebt idd gelijk, hopelijk behoort mijn 850 niet tot het groepje van lelijke autos zoals de allegro

Comment

• ik was er in die tijd ook niet echt bepaald wild van, maar dat wil niet zeggen dat ik ze nu niet weet te bewonderen

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Good enough for me

Comment

• De ontwerper van de Matiz zit nog altijd vast op Guantanamo Bay.

Comment

Working...
                                          X