Dimma kit dus
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk BerichtenIemand die weet of dit een speciaal model is?
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenAustin Allegro, denk ik.
Een van de lelijkste auto's (samen met de Datsun Cherry) uit mijn jeugdjaren
Last edited by Bompa; 11/05/2010, 10:28.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenHola hola, ik heb em wel gevonden hé
600 euro op kapaza destijds (advertentie is weg) en hij staat in Kaggevinne langs de baan Diest-Scherpenheuvel
Just
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenAh, ik dacht da die al weg was ?? Niet ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk BerichtenOla, dat is wel niét veel, én dichtbij, hé.
En die valt in te schrijven als Oldtimer.
Dat klinkt wel boeiend. Ga ik toch eens voor zien, denk ik
Comment
-
Btw, TE gekke Allegro
Samen met de Taunus TC1, Viva HC, Nsu 1200 en Simca 1000 één van de wagens die ik naast men Opeltjes heel hard koester
Waar is de tijd dat ze bekend werden met hun vierkant stuurtje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenThe way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
[QUOTE=Nikske;4018369]Een van de lelijkste auto's (samen met de Datsun Cherry) uit mijn jeugdjaren
Deze spant volgens in de Cherry-reeks toch wel de kroon qua 'lelijkheid', hoor : de 120 A Coupé.Bijgevoegde BestandenThe way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk BerichtenDat sportwagentje is véél zeldzamer : een Jensen Healey! (slechts een 10-tal van verkocht in België, dacht ik?)
Zeer zeldzaam idd! Maar het doet me niks ivm die Allegro Ik had em zelfs nog niet bekeken.... De Allegro eistte al men aandacht op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenAl die wagentjes die jullie lelijk vinden, vind ik juist leuke coole dingetjes, iemand interesse in die allegro of healey?2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk BerichtenSure, zet ze thuis maar voor de deur...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk BerichtenDat sportwagentje is véél zeldzamer : een Jensen Healey! (slechts een 10-tal van verkocht in België, dacht ik?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenAl die wagentjes die jullie lelijk vinden, vind ik juist leuke coole dingetjes, iemand interesse in die allegro of healey?
Ik versta perfect dat jullie dat cool vinden nu.
Maar in de tijd dat ze actueel waren zag je ze te veel, die lelijke dozen.
Ben benieuwd of jullie de Daewoo Matiz binnen 25j ook zo cool gaan vinden zoals jullie nu deze hokjes cool vinden, en dat terwijl lullie zonen dat wél cool gaan vinden__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenjullie zijn nog jong he
Ik versta perfect dat jullie dat cool vinden nu.
Maar in de tijd dat ze actueel waren zag je ze te veel, die lelijke dozen.
Ben benieuwd of jullie de Daewoo Matiz binnen 25j ook zo cool gaan vinden zoals jullie nu deze hokjes cool vinden, en dat terwijl lullie zonen dat wél cool gaan vinden
Maar je hebt volkomen gelijk!
Comment
Comment