Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!
Een nieuw subtopic in de reeks van al bestaanden topics (exclusieve auto gespot en exclusieve oldtimer of classic gespot)
Waarover gaat het hier?
* Gewone wagens van 15 jaar en ouder die...
- bijzonder goed onderhouden zijn,
- waarmee gereden blijft worden omdat ze niet "kapot" willen gaan,
- dus afgeragde zeldzaamheden zijn hier ook welkom,
- eerste eigenaars-auto's,
- die over het algemeen een lage waarde hebben (onder de 1500 euro)
- van een banale serie zijn, die vroeger veel te zien waren op de baan, maar nu door de tand des tijds toch een rariteit geworden zijn,
- of een combinatie van één van de vorige puntjes
mijns inziens voldoet die Corolla toch duidelijk aan het eerste puntje (bijzonder goed onderhouden) en aan het laatste (in zijn tijd een doordeweekse verschijning, maar nu een rariteit).
De "waardeloze" uit de topictitel moet je niet te letterlijk nemen hé en is ook helemaal niet denigrerend bedoeld (vandaar ook de aanhalingstekens). Ik heb nog getwijfeld of ik hem dan in het topic "Exclusieve oldtimer" zou zitten, maar daar vond ik hem toch ook niet helemaal op zijn plaats (of wel...?)
Mijn ouders hebben trouwens indertijd een Corolla als deze gehad (een grijze) dus ik kan hem zeker appreciëren. Daardoor weet ik trouwens ook dat hij zeldzaam is in deze staat want de onze viel op het eind uit elkaar van de roest
Enfin, om een lang verhaal kort te maken: je hebt wel een punt, vandaar dat ik hem toch ook maar in het topic "Exclusieve oldtimer gezien" heb neergezet
Rekord E2 Karavan, zie je ook weinig, helaas is het met dit prachtige exemplaar slecht afgelopen
Idem als bovenstaande, nog nooit gezien. Wel zalig.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment