Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!
Ik heb het gisteren er nog met Tigra over gehad . Hoe leuk en mooi ik dit karretje vind !
Doet mij denken aan mijn kindertijd in Sankt Vith. Den boer ging altijd zijn pasgeboren kalven halen in de wei met zo'n rode Seat Ibiza, terwijl ik op achterbank zat waar zijn die tijden gebleven !
Vet, toch echt een duidelijke gelijkenis qua lijn met de Polo 2 Coupé.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Was het eerste auto'tje van een schoolgenoot, echte probleembak, maar het had wel karakter.
De eerste Ibiza was het eerste eigen model van Seat nadat het zich had afgescheurd van Fiat. VW-looks rusten eerder op toeval want het was pas vanaf de facelift dat Seat tot die groep behoorde. Wat wel waar is, is dat Porsche meegeholpen heeft aan het ontwerp!
Ook ik herinner mij dat het een serieuze rammelbak was, eind jaren '89 had een kameraad van mijn broer er ene en ik heb er toen een paar keer met meegereden.
Ondanks dat vind ik het toch heerlijke spartaanse gebakjes. Maar begint er maar eens eentje te zoeken! Ik weet er nog wel ene rondrijden: witte préfacelift van oud koppel (ik heb die nog ergens op foto - seffens eens terug opzoeken) en in het Beringse is er een garage die dat als vervangwagen heeft staan! Rode vijfdeurs 1.7 diesel. Facelift al wel maar met slechts 70.000 km en bijzonder weinig gebruikssporen! Heb die al eens een paar keer gezien van iemand van het werk bij ons. Echt een ferm karretje!
ik heb nog zo'n ibiza 1700 diesel gehad, loodzwaar stuur
mooi giugiaro design - zoals golf 1, maar oud innerlijk...toch 10 jaar oud geworden zonder enig prob...tot een maat van me, een benzindriver er 1 keer mee reed en join de culasse door
De eerste Ibiza was het eerste eigen model van Seat nadat het zich had afgescheurd van Fiat. VW-looks rusten eerder op toeval want het was pas vanaf de facelift dat Seat tot die groep behoorde. Wat wel waar is, is dat Porsche meegeholpen heeft aan het ontwerp!
Ook ik herinner mij dat het een serieuze rammelbak was, eind jaren '89 had een kameraad van mijn broer er ene en ik heb er toen een paar keer met meegereden.
Ondanks dat vind ik het toch heerlijke spartaanse gebakjes. Maar begint er maar eens eentje te zoeken! Ik weet er nog wel ene rondrijden: witte préfacelift van oud koppel (ik heb die nog ergens op foto - seffens eens terug opzoeken) en in het Beringse is er een garage die dat als vervangwagen heeft staan! Rode vijfdeurs 1.7 diesel. Facelift al wel maar met slechts 70.000 km en bijzonder weinig gebruikssporen! Heb die al eens een paar keer gezien van iemand van het werk bij ons. Echt een ferm karretje!
Ik herinner mij dat de bediening van de pinkers en dergelijke een complex iets was Dat van Porsche wist ik nog, maar een Porsche mag je het zeker niet noemen
Ik wist dat er hier in de regio nog een LNA rondbolde, heel af en toe kwam ik die eens tegen, vandaag heb ik hem gespot met fototoestel... en hij staat zelfs te koop. Ze vragen er 1250 euro voor wat in mijn ogen veels te veel is. Zeer leuk wagentje, dat wel, en zeldzaam, maar veel te veel roest en blutsen en beschadigingen om daar nog zoveel voor te vragen.
Deze ben ik daarnet tegengekomen, ik had er nog nooit van gehoord, maar ik vond het wel een leuke modelnaam. De auto zag er ook in een superstaat uit en de chauffeur was een oude vrouw
Comment