Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!
Waar de mensen van aston met hun gedachten zaten op het moment dat ze dit op de markt brachten....
Ze waren uiterst slim want zo daalt het gemiddeld van de emissie (CO², enz) van de merk naar beneden
En het ziet er nog leuk uit, er rijden er een aantal rond in de buurt.
2014 Porsche Boxster 981 2015 BMW serie 2 Cab 220d
Eergisteren een Ligier Sport tegen gekomen, op de zijkant bestickerd met: advanced aluminium space frame
Dat moet toch ook een uniek exemplaar zijn, met zo'n geavanceerd aluminium chassis.
Eergisteren een Ligier Sport tegen gekomen, op de zijkant bestickerd met: advanced aluminium space frame
Dat moet toch ook een uniek exemplaar zijn, met zo'n geavanceerd aluminium chassis. http://www.ligier.be/v1/images/xtoo_r/header.jpg
Vrij uniek is het niet als je weet dat ze een versterkt Monobloc aluminium chassis hebben
Dus is het 100% juist bestickerd
2014 Porsche Boxster 981 2015 BMW serie 2 Cab 220d
Amai, dat wist ik niet. Weer iets bijgeleerd, waar voor dank. Maar ik ga er van uit dat er toch nog verschil op zit met het ASF van Audi. Ah ja, maar dat van Ligier is 'advanced'.
Ligier Sport... Wat zou het verschil zijn tussen de gewone en de Sport, buiten uiterlijk? Gaat die 1sec sneller van 0 naar 45?
Van de week trouwens nog ene die voor mij reed die volgens mij ontgrensd was. Ik reed iets van een 60 en die Ligier voor mij reed nog van me weg.
Ligier Sport... Wat zou het verschil zijn tussen de gewone en de Sport, buiten uiterlijk? Gaat die 1sec sneller van 0 naar 45?
Van de week trouwens nog ene die voor mij reed die volgens mij ontgrensd was. Ik reed iets van een 60 en die Ligier voor mij reed nog van me weg.
De kanten van Vielsalm is er ook zo eentje, een groene met witte wielen. Ik rij 70 en die haalt me in
Ik doe ook mee!
Ik weet al een hele tijd een Honda Quintet staan, weet zelfs de historie ervan via Arni. Héél exclusieve wagen!
En wanneer zal ik nog eens een Stanza te zien krijgen? Dat zie je echt nooit meer, en ik vind ze geweldig. Of een FSO Prima of Polonez! Schitterende wagens!
Ian ziet zo'n Quintet wel zitten.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Nee, want de strengere emissienormen worden maar opgelegd voor merken met een jaarproductie van 10.000 wagens.
Aston Martin produceert er +/- 7.000/jaar.
De reden is dat hun kliënteel ook kleine wagens koopt, als ze maar exclusief genoeg zijn : Fiat 500 Abarth Tributo Ferrari, Mini Goodwood,...
En daar wil Aston Martin ook een deel van.
Comment