Santana 300 = rebadged Suzuki Vitara
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!
Collapse
X
-
alleen de santana defenders waren ff in be verkrijgbaar
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenSantana 300 = rebadged Suzuki Vitara
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvlg mij apal, belgisch
Apal coupe om heel juist te zijn :
Comment
-
Zo'n Apal coupé stond er begin dit jaar voor mij op de keuring. Was van Herent. En die Santana (Vitara) zijn denk ik wel hier verkocht. Ik heb er toch 1 jaar (denk 2006) op het salon weten staan met prijslijst... Naast hun defender broers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDeze mag hier misschien ook wel staan (hoewel men er 3400 euro voor vraagt)
TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtennog nooit gezien peisk ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenzelfbouw op basis van een TC1 deze "TC3 GT"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenKon geen andere pics nemen, stond propvol...
Toyota Crown, relatief compleet, op de wielen na.
De wielen staan onder een aanhangwagen, ook ergens hier tussen...
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Een niet-Renault Dacia, zalig.
Comment
-
ze zijn de vering vergeten te plaatsen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenZo'n Toyota Crown vind ik echt zalig. Toen de auto's van Toyota nog uitstraling hadden.
De andere modellen op dat moment vond ik maar zozo, op de Corolla na, die met z'n hoekige lijnen wel iets specifiek had.
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenEen niet-Renault Dacia, zalig.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
gisteren op een meeting een ( in verhouding ) waardeloze, doch exclusiefe auto gezien.
2002 ford mustang SVT cobra.
4,6L V8 supercharged ( 600 pk ) eigenaar heeft een paar maand terug gekocht in belgie voor 20000 euro.
Comment
-
Dit is wel het 'waardeloze' karren topic he.
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenDeze is toch ook op basis van Renault? Ik dacht dat dit een omgevormde Renault 12 was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenDit is wel het 'waardeloze' karren topic he.
de auto is voor 20K van de hand gegaan.
hoeveel autos met 600pk ken jij die amper 20k kosten...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtenze zijn de vering vergeten te plaatsen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtennog nooit gezien peisk ...
Comment
Comment