de wissers doen't nog goed ook
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDenk dat deze echt waardeloos is, behalve voor de eigenaar dan.
(ik vind het eigenlijk nog best cool (op dat dash na dan) )
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenWTF Komt uit de woestijn zeker? Zand heeft de lak afgevreten en dash helemaal kapot van de zon. Welk land?
(ik vind het eigenlijk nog best cool (op dat dash na dan) )
Inderdaad, in deze regio komt regelmatig een deel van de woestijn over vanuit Libië. Niet bevorderlijk voor je auto, huis, tuinmeubelen, enz...maar het is er wel altijd lekker warm.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHeb ik vorige maand op volgende locatie aangetroffen:
https://www.google.nl/maps/preview#!...5.742554&fid=7
Inderdaad, in deze regio komt regelmatig een deel van de woestijn over vanuit Libië. Niet bevorderlijk voor je auto, huis, tuinmeubelen, enz...maar het is er wel altijd lekker warm.
Comment
-
Nog redelijk snel rijdende Fiat Panda op Z-platen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenik zie vooral een aantal middenvaksrijders! ;-)
Comment
-
140 in zo'n Panda?
Amai ik zou wel schrik hebben dan denk ik.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Ik reed niet overdreven snel nee (rond de 120 per uur op teller dus rond de 100 per uur in werkelijkheid )
Maar vond toch dat hij wel vinnig aan het rijden was, al duurde het wel een tijd om op terug snelheid te komen, als hij moest vertragen.. En vergeet ook niet dat die Panda een koekenblik op wielen is he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk reed niet overdreven snel nee (rond de 120 per uur op teller dus rond de 100 per uur in werkelijkheid )
Maar vond toch dat hij wel vinnig aan het rijden was, al duurde het wel een tijd om op terug snelheid te komen, als hij moest vertragen.. En vergeet ook niet dat die Panda een koekenblik op wielen is he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten140 in zo'n Panda?
Amai ik zou wel schrik hebben dan denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten140 in zo'n Panda?
Amai ik zou wel schrik hebben dan denk ik.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenge moet niet zo rap in u broek kakken zalle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenAmai als hij van ne Fiat Panda al in zijn broek kakt, kzal de zondag maar wa toiletrollekes meenemen
Comment
-
ik weet niet of de eerste twee echt 'waardeloos' zijn, misschien passen ze beter in het Benz-topic...
Comment
Comment