Bumperkleven was toen ook al nationale sport, blijkbaar ;-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
Een grote Ford. Een Granada, voorloper van de Scorpio zaliger
Comment
-
Vandaag een heerlijke spot gedaan.. Dacht van ver dat het een Alfa was, maar bleek een Maserati te zijn.
Helaas staat ie daar blijkbaar al een tijd, aan de vrij platte banden + mosgroei te zien.. Maar stiekem wel zin om ervoor te informeren. Hoe heet dit model juist?
Heerlijke velgjes ook.. Zouden nog niet misstaan onder m'n E30. (maar wellicht geen 4x100 zeker?)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenHoe heet dit model juist?Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Zal dat zijn idd, achterlichten lijken blijkbaar goed op die van een E30 VFL.. Dat zit al goed.
Comment
-
Kennis van m'n vader kocht er zo eentje nieuw in '86. Heeft daar toch redelijk wat kms mee gedaan en quasi probleemloos. Wel steeds correct mee gereden en tijdig z'n onderhoud gekregen. Had indertijd zelfs al een autotelefoon. Dat ding was 2x zo groot als een aktetas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenKennis van m'n vader kocht er zo eentje nieuw in '86. Heeft daar toch redelijk wat kms mee gedaan en quasi probleemloos. Wel steeds correct mee gereden en tijdig z'n onderhoud gekregen. Had indertijd zelfs al een autotelefoon. Dat ding was 2x zo groot als een aktetas.
bij zo'n exemplaar dat ergens buiten achter nen draad staat te verkommeren heb ik dan altijd mijn bedenkingen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenZo'n Maserati rijdende maken/houden kost een hoop centen
Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk BerichtenDie Maserati staat in Roeselare bij dat groot en klein rondpunt aan elkaar he?
Staat er zeker al een jaar of 3.
Comment
-
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie zie ik wel vaker, is zeker niet waardeloos
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenHeerlijke velgjes ook.. Zouden nog niet misstaan onder m'n E30. (maar wellicht geen 4x100 zeker?)
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenZal dat zijn idd, achterlichten lijken blijkbaar goed op die van een E30 VFL.. Dat zit al goed.Last edited by betaveloce; 28/03/2014, 22:40.sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichtennope; is 4x98, past dus wel op mijn auto's
al eens aan gedacht dat het misschien omgekeerd zou kunnen zijn? (Biturbo vanaf '81 en E30 vanaf '83 )
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenZag er van binnen nog echt knap uit. Zou daar veel "echt" hout aan zitten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenDan moet je hem hier niet posten he, is het 'waardeloze' maar exclusieve auto topic hier.
Ga dat niet meer doen want als ik van alle wagens die ik tegen kom een foto moet trekken en in dat topic zou plaatsen, ontploft het forum.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHad hem al eens gezet in: welke wagens ben je al tegen gekomen2.
Ga dat niet meer doen want als ik van alle wagens die ik tegen kom een foto moet trekken en in dat topic zou plaatsen, ontploft het forum.
Comment
Comment