Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bumperkleven was toen ook al nationale sport, blijkbaar ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
      Hoe cool is dit filmpje wel niet? Ik mis dit straatbeeld enorm! Toen nog vol met exclusieve wagens :p

En hoe onveilig allemaal. Zo vlak achter mekaar met toch een redelijke snelheid en allemaal zonder ABS, airbag enz...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Een grote Ford. Een Granada, voorloper van de Scorpio zaliger
        Zo ne coupé vond ik een mooie bak!kennis had zo ene,met een 2.3l in,fantastische ketel..Ford maakte indertijd wel mooie modellen,deze en de Capri

Comment

• Opa heeft 4 Granada's versleten. (Of in snot gereden. Jeugdsentiment.
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Vandaag een heerlijke spot gedaan.. Dacht van ver dat het een Alfa was, maar bleek een Maserati te zijn.

Helaas staat ie daar blijkbaar al een tijd, aan de vrij platte banden + mosgroei te zien.. Maar stiekem wel zin om ervoor te informeren. Hoe heet dit model juist?

Heerlijke velgjes ook.. Zouden nog niet misstaan onder m'n E30. (maar wellicht geen 4x100 zeker?)

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ik denk een Biturbo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                Hoe heet dit model juist?
                Lijkt me een Maserati Biturbo te zijn.
                Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Zal dat zijn idd, achterlichten lijken blijkbaar goed op die van een E30 VFL.. Dat zit al goed.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Zo'n Maserati rijdende maken/houden kost een hoop centen

Comment

• Kennis van m'n vader kocht er zo eentje nieuw in '86. Heeft daar toch redelijk wat kms mee gedaan en quasi probleemloos. Wel steeds correct mee gereden en tijdig z'n onderhoud gekregen. Had indertijd zelfs al een autotelefoon. Dat ding was 2x zo groot als een aktetas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                        Kennis van m'n vader kocht er zo eentje nieuw in '86. Heeft daar toch redelijk wat kms mee gedaan en quasi probleemloos. Wel steeds correct mee gereden en tijdig z'n onderhoud gekregen. Had indertijd zelfs al een autotelefoon. Dat ding was 2x zo groot als een aktetas.
                        Daar zeg je het

bij zo'n exemplaar dat ergens buiten achter nen draad staat te verkommeren heb ik dan altijd mijn bedenkingen...

Comment

• Die Maserati staat in Roeselare bij dat groot en klein rondpunt aan elkaar he?
                          Staat er zeker al een jaar of 3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                            Zo'n Maserati rijdende maken/houden kost een hoop centen
                            Daar vreesde ik ook al wat voor. Zeker als ie al minstens 3 jaar buiten staat... Ik zou er ook niet meer dan €500 voor willen geven, en zelfs die prijs is me nog iets te hoog eigenlijk gezien het nodige werk (maar aangezien die op het terrein van een garage staat zal die wellicht niet voor niets weggaan, en wss de reden dat ie er blijft staan...)

Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                            Die Maserati staat in Roeselare bij dat groot en klein rondpunt aan elkaar he?
                            Staat er zeker al een jaar of 3.
                            Jup Ziet er alleszins uit dat ie er al enige jaren staat!

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Sent from somewhere, using Tapatalk
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• die zie ik wel vaker, is zeker niet waardeloos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  die zie ik wel vaker, is zeker niet waardeloos
                                  Zag er van binnen nog echt knap uit. Zou daar veel "echt" hout aan zitten?

Sent from somewhere, using Tapatalk
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Heerlijke velgjes ook.. Zouden nog niet misstaan onder m'n E30. (maar wellicht geen 4x100 zeker?)
                                    nope; is 4x98, past dus wel op mijn auto's

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    Zal dat zijn idd, achterlichten lijken blijkbaar goed op die van een E30 VFL.. Dat zit al goed.
                                    al eens aan gedacht dat het misschien omgekeerd zou kunnen zijn? (Biturbo vanaf '81 en E30 vanaf '83 )
                                    Last edited by betaveloce; 28/03/2014, 22:40.
                                    sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                                      nope; is 4x98, past dus wel op mijn auto's

al eens aan gedacht dat het misschien omgekeerd zou kunnen zijn? (Biturbo vanaf '81 en E30 vanaf '83 )
                                      Dacht dat het een jonger model was.. (De E30 VFL achterlichten zijn wel iets mooier)

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Zag er van binnen nog echt knap uit. Zou daar veel "echt" hout aan zitten?
                                      Dan moet je hem hier niet posten he, is het 'waardeloze' maar exclusieve auto topic hier.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Dan moet je hem hier niet posten he, is het 'waardeloze' maar exclusieve auto topic hier.
                                        Had hem al eens gezet in: welke wagens ben je al tegen gekomen2.
                                        Ga dat niet meer doen want als ik van alle wagens die ik tegen kom een foto moet trekken en in dat topic zou plaatsen, ontploft het forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                          Had hem al eens gezet in: welke wagens ben je al tegen gekomen2.
                                          Ga dat niet meer doen want als ik van alle wagens die ik tegen kom een foto moet trekken en in dat topic zou plaatsen, ontploft het forum.
                                          Dacht al dat ik die foto/auto van ergens kende...

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                          X