Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• een Peugeot 305 in Kalfort ergens
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• De beloofde Lancia
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• 25 jaar geleden hadden die Alfa's om de zoveel tijd een roestbehandeling nodig op de bodem.
          Telkens het volledige interieur er uit.
          Het is een wonder dat er nog ene rond rijdt.

Sent from here
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• alles behalve waardeloos die Alfa, daar vragen ze al geld voor .

en wat betreft die Thesis, als je dan ziet wat die vroeger nieuw moesten kosten die staat hier wel op zijn plaats... spijtig genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              alles behalve waardeloos die Alfa, daar vragen ze al geld voor .
              Heb ik ook niet gezegd he.
              Vind zo een Gtv wel mooier in het rood.

Sent from here
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                Heb ik ook niet gezegd he.
                Vind zo een Gtv wel mooier in het rood.

Sent from here

Dat was ook niet op u, maar eerder op het feit dat er een foto van deze auto in dit topic verschijnt

Wel mooie spot uiteraard .

Comment

• 'waardeloos' issie niet, maar exclusief of oldtimer ook nog niet echt, naar mijn idee. Wel een mooi exemplaar, benieuwd hoeveel km's ie heeft. De exemplaren die ik vind zitten altijd boven de 200.000 km.

Idem voor deze (op de km na, dan);

autofans.be

Comment

• En deze is helemaal "waardeloos" volgens mij. Maar daarom niet minder cool. Zag er ook proper in orde uit, die Wartburg.
                    autofans.be

Comment

• Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                        'waardeloos' issie niet, maar exclusief of oldtimer ook nog niet echt, naar mijn idee. Wel een mooi exemplaar, benieuwd hoeveel km's ie heeft. De exemplaren die ik vind zitten altijd boven de 200.000 km.

200 dkm is niets voor zo een V8 ;-)

Comment

• Deze stond zaterdag op het autokerkhof. Zach er eigenlijk nog heel mooi uit.
                          Last edited by J_o_n_a_s_; 22/06/2015, 19:18.
                          RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                            Volvo 242 DL (dus van voor 1983/84 - of vanaf wanneer verviel de op het aantal deuren wijzende laatste cijfer in een 0 ? )

[ATTACH=CONFIG]106955[/ATTACH]

Deze heb ik een paar dagen geleden daar zien staan, nu op O-plaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                              Deze heb ik een paar dagen geleden daar zien staan, nu op O-plaat.
                              Zonde , weeral een superleuke 5-letter plak de schredder in

Het kenteken is geschrapt op 08-06-2015

Comment

• Deze staat elke dag in de Panne

Comment

• Tijdens Gentse feesten 2 keer een citroen Ami gezien, een B en een Nl, zagen er goed uit

eerste auto waar ikzelf ook in gezeten heb, als baby
                                  er moet nog ergens een foto van liggen ;-)

Comment

'waardeloos' issie niet, maar exclusief of oldtimer ook nog niet echt, naar mijn idee. Wel een mooi exemplaar, benieuwd hoeveel km's ie heeft. De exemplaren die ik vind zitten altijd boven de 200.000 km.

blijkbaar wel te vinden met weinig km en een serieuze prijsverlaging ..

Last edited by ; 02/08/2015, 15:23. Reden: toevoeging pic advertentie

Comment

• prachtig masjien, en die scorpio 2.9 ghia in de wat sjiekere cote's van't stad ook

Comment

Is toch altijd redelijk exclusief geweest?

Ben er toch nooit echt veel tegengekomen...

Wel steeds echt dikke bakken gevonden

Comment

• Heb de v8 qua model altijd al verouderd gevonden al vanaf het moment hij uitkwam. Vooral de grote overhang voor en achter bekrachtigden dat.
                                          Porsche 996 GT3 RS
                                          Porsche 964 RS
                                          BMW ///M3 e30
                                          Mercedes c250 CDI AMG
                                          www.flamebox.be

Comment

Working...
                                          X