een Peugeot 305 in Kalfort ergens
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Waardeloze" doch ook exclusieve auto gespot? Post ze hier!
Collapse
X
-
-
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
25 jaar geleden hadden die Alfa's om de zoveel tijd een roestbehandeling nodig op de bodem.
Telkens het volledige interieur er uit.
Het is een wonder dat er nog ene rond rijdt.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenalles behalve waardeloos die Alfa, daar vragen ze al geld voor .
Vind zo een Gtv wel mooier in het rood.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenHeb ik ook niet gezegd he.
Vind zo een Gtv wel mooier in het rood.
Sent from here
Dat was ook niet op u, maar eerder op het feit dat er een foto van deze auto in dit topic verschijnt
Wel mooie spot uiteraard .
Comment
-
'waardeloos' issie niet, maar exclusief of oldtimer ook nog niet echt, naar mijn idee. Wel een mooi exemplaar, benieuwd hoeveel km's ie heeft. De exemplaren die ik vind zitten altijd boven de 200.000 km.
Idem voor deze (op de km na, dan);
Comment
-
En deze is helemaal "waardeloos" volgens mij. Maar daarom niet minder cool. Zag er ook proper in orde uit, die Wartburg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten'waardeloos' issie niet, maar exclusief of oldtimer ook nog niet echt, naar mijn idee. Wel een mooi exemplaar, benieuwd hoeveel km's ie heeft. De exemplaren die ik vind zitten altijd boven de 200.000 km.
Comment
-
Deze stond zaterdag op het autokerkhof. Zach er eigenlijk nog heel mooi uit.
Last edited by J_o_n_a_s_; 22/06/2015, 19:18.RIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenVolvo 242 DL (dus van voor 1983/84 - of vanaf wanneer verviel de op het aantal deuren wijzende laatste cijfer in een 0 ? )
[ATTACH=CONFIG]106955[/ATTACH]
Deze heb ik een paar dagen geleden daar zien staan, nu op O-plaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenDeze heb ik een paar dagen geleden daar zien staan, nu op O-plaat.
Het kenteken is geschrapt op 08-06-2015
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten'waardeloos' issie niet, maar exclusief of oldtimer ook nog niet echt, naar mijn idee. Wel een mooi exemplaar, benieuwd hoeveel km's ie heeft. De exemplaren die ik vind zitten altijd boven de 200.000 km.
Comment
-
Ben er toch nooit echt veel tegengekomen...
Wel steeds echt dikke bakken gevonden
Comment
Comment