Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia is Auto van het Jaar 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mooie winnaar

Al denk ik dat weinigen hierdoor hun uiteindelijk keuze van wagen laten beïnvloeden. Maar toch een opsteker voor Opel en ik denk dat zelfs zonder deze prijs hun Insignia goed zal verkopen.

Comment

Zo'n Skoda Superb is echt top!

Comment

En de Fiat 500?

'k Had toch opgevangen dat die normaal ging winnen...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          En de Fiat 500?

WELCOME TO

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ahzo

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Ahzo
              Ja, ze zijn er altijd mooi op tijd bij met de AvhJ
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

En de Fiat 500?

Dat was de winnaar van vorig jaar.

Comment

zelfs italie geeft maar 3 punten voor de Alfa Mito
                  Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                    Terecht,de laatste Opel

Comment

Ik vind vooral de plaats van de Alfa Mito wat ontgoochelend.
                      Heel het motorenpallet haalt mooie energielabels en 't zijn allemaal 6-bakken.
                      Als iets 'm de das heeft omgedaan, moet 't zijn prijs wel zijn.

Dat de Citroën C5 hoger komt te staan, kan ik al helemaal niet begrijpen.
                      't Is niet omdat de brandstofprijzen aan 't kelderen geslagen zijn, dat het verbruik plots geen issue meer moet zijn, vind ik. Met een trage 1800 benzine die 8 liter verbruikt kan je tegenwoordig maar moeilijk aan de bak komen; ter vergelijking: een 318i verbruikt op papier 6 liter, een C 180 kan 6,5 liter verbruiken in BE-uitvoering, een A4 1.8 TFSI 7 liter, ... . De diesels kunnen goed mee met de concurrentie, maar vernieuwend zijn ze verre van.

Ondanks dat ik geen problemen heb met de Insignia als uiteindelijk winnaar, hecht ik door de rest van de uitslag maar weinig waarde aan deze titel.
                      Life's too short. Not to. Live it.
                      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                        Dat was de winnaar van vorig jaar.
                        was het vorig jaar de mazda 2 niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                          Die was 2de.
                          Last edited by ; 18/11/2008, 19:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                            Die was World Car of the Year. Mazda heeft dat inderdaad gebruikt in hun campagnes.
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

en nu de fiesta op 2, moet een leuk wagentje zijn dan. Ik gun het opel wel, hopelijk helpt het ze aan beter verkoopcijfers, misschien kunnen ze de opc modellen ook laten vallen om kosten te besparen, de concurrentie is toch beter op dat vlak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                en nu de fiesta op 2, moet een leuk wagentje zijn dan. Ik gun het opel wel, hopelijk helpt het ze aan beter verkoopcijfers, misschien kunnen ze de opc modellen ook laten vallen om kosten te besparen, de concurrentie is toch beter op dat vlak.
                                laten we deze nog maar eens in een opc vel steken, samen met de vierwielaandrijvng kan hij nog voor een verassing zorgen. Als het dan niet lukt mogen ze hun OPC boeltje opruimen van mij want dan is het echt van niet kunnen.

Comment

Van mij had de Fiësta of de C5 best mogen winnen.
                                  Ik begrijp nog altijd niet wat voor bijzoners iedereen in die Insignia ziet.
                                  Als design en vernieuwing niet meetellen, lijkt de Golf mij de winnaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                    Van mij had de Fiësta of de C5 best mogen winnen.
                                    Ik begrijp nog altijd niet wat voor bijzoners iedereen in die Insignia ziet.
                                    Als design en vernieuwing niet meetellen, lijkt de Golf mij de winnaar.
                                    Golf 6 niet vernieuwend ?
                                    Een op papier zuinige 1.4 TSI van 160pk, zuinige DSG 7-bakken, de intrede van de stillere en zuinigere 2.0 CR-motoren en het afscheid van de PD's, de in de pijplijn zittende überzuinige 105 pk Bluemotion 1.6 TDI die zelfs de Mini diesel achter zich laat, ... wat wil je nog meer ?

Het design is natuurlijk niet echt vernieuwend, maar is de Golf dat op dat vlak ooit wél duidelijk geweest ?
                                    Autoliefhebbers, en ik hoop dus ook autojournalisten, moeten toch in staat zijn auto's te beoordelen op meer dan hun verpakking alleen ?
                                    Life's too short. Not to. Live it.
                                    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                                      Golf 6 niet vernieuwend ?
                                      Een op papier zuinige 1.4 TSI van 160pk, zuinige DSG 7-bakken, de intrede van de stillere en zuinigere 2.0 CR-motoren en het afscheid van de PD's, de in de pijplijn zittende überzuinige 105 pk Bluemotion 1.6 TDI die zelfs de Mini diesel achter zich laat, ... wat wil je nog meer ?

Het design is natuurlijk niet echt vernieuwend, maar is de Golf dat op dat vlak ooit wél duidelijk geweest ?
                                      Autoliefhebbers, en ik hoop dus ook autojournalisten, moeten toch in staat zijn auto's te beoordelen op meer dan hun verpakking alleen ?
                                      Tja, voor jan modaal is de Golf al jaren meer van hetzelfde.
                                      Mij moet je dit niet zeggen hoor!

Comment

Working...
                                      X