Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb deze week telefoon ontvangen van mijn bankdirecteur dat Fortis met de tankservice gaat stoppen.
Als compensatie kan je Total tankkaart nemen, waarbij je 1 station mag kiezen waar je 10cent korting krijgt op de pompprijs... Mijn dichtsbijzijnde Total station hanteert de officiele brandstofprijs voor de moment, dus dan ben je met die 10 cent korting nog altijd minder goed af als bij den oeral 300m verder...
Denk dat ik gewoon ga gaan voor OCTA+ die hebben hier deftige pompprijzen + 10cent korting OVERAL...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Even aansluitend: zijn er ook tankkaarten voor particulieren?
Dus waar je eenmalig per maand een afrekening krijgt?
Ik kan er via het werk een krijgen van Dats24, incl. 1.3 cent korting op de pompprijs (leuk, gezien Dats in mijn buurt altijd al héél goedkoop is). Zijn er alternatieven voor particulieren?
Ne collega dus? Ik tank ook Dats. Maar omdat het moet van de firma. Ze zijn nl eigenaar van Dats.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Die BNP Paribas tankkaart, was die gratis? Ik heb ze er verschillende keren over aangesproken in de bank en ze vielen elke keer uit de lucht zelfs nog maar dat er een tankkaart bestond.
Ne collega dus? Ik tank ook Dats. Maar omdat het moet van de firma. Ze zijn nl eigenaar van Dats.
Als je een tankkaart neemt van Dats (dus door het formulier in te vullen dat aan de pomp ligt), krijg je dan ook automatisch die korting? Anders zie ik niet goed in waarom particulieren nog zo'n Dats tankkaart zouden gebruiken.
Tankkaarten bij Fuel Card Services NV ✔Géén waarborg nodig ✔Vaste & lage weekprijs ✔Geaccepteerd in meer dan 2.250 Tankstations ►Vraag uw Tankkaart aan!
Bij verschillende merken tanken, geen borg
Ik heb zo een kaart of 5 lopen en heb er geen klagen van.
Facturatie om de 2 weken
Fortis stopt er nu ook mee..dus onze tankkaart vervalt binnenkort. Ze maken nu reclame voor Total, iemand hier ervaring mee?
Zal eens eerst het topic doorlezen.
Fortis stopt er nu ook mee..dus onze tankkaart vervalt binnenkort. Ze maken nu reclame voor Total, iemand hier ervaring mee?
Zal eens eerst het topic doorlezen.
Je krijgt 10 cent korting op een pomp van total naar keuze.
Aangezien 99% van de pompen van Total verkopen aan max prijs, krijg je dus eigenlijk 10 cent korting op de max prijs.
Neen, gezien jij zegt dat je firma eigenaar van Dats is Ik werk in de financiële sector en dat is een 'partnerdienst' dacht ik. Gisteren eens gekeken, kan ook Octa+ krijgen. Niet interessant omwille van spreiding stations waar ik woon.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment