Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tankkaart ... welke kiezen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tankkaart ... welke kiezen ?

Tot voor kort gebruikte ik steeds de tankkaar van KBC.
    Met deze kaart kon ik om het even waar tanken en kreeg ik op het einde van de maand een factuur met het overzicht.

Nu stopt kbc met het aanbieden van deze dienst ...

Nu is mijn vraag, zijn er nog mogelijkheden om een tankkaart te gebruiken bij meerdere netwerken ?

Als het even kan zou tanken in het buitenland ook mogelijk moeten zijn

Ik heb al DKV gevonden als oplossing, maar niet elk tankstation ondersteund dit ...

Met een gewone bankkaart van Fortis (andere wss ook wel) krijg je op het einde van de maand ook steeds een overzicht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Met een gewone bankkaart van Fortis (andere wss ook wel) krijg je op het einde van de maand ook steeds een overzicht
      Dit is nu net het probleem. Atos stopt ermee en de banken zelf stoppen met het ondersteunen van de bankkaarten.
      Kreeg daarnet bericht dat de onze zelf al niet meer werkt ... dus het wordt dringend

Comment

En een UTA kaart aanvragen. Is dat geen optie??
        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Oeps, en ik ging er net één nemen bij KBC. Nu nog bij Fortis.
          Ik dat dit dus even volgen want zou het ook niet direct weten, ik wil me niet binden aan 1 station.
          Last edited by dragonfly; 17/12/2008, 12:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            Dit is nu net het probleem. Atos stopt ermee en de banken zelf stoppen met het ondersteunen van de bankkaarten.
            Kreeg daarnet bericht dat de onze zelf al niet meer werkt ... dus het wordt dringend
            ah, oke, wist ik niet.

Ik kreeg er vanmorgend nog eentje van vorige maand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
              Oeps, en ik ging er net één nemen bij KBC. Nu nog bij Fortis.
              Ik dat dit dus even volgen want zou het ook niet direct weten, ik wil me niet binden aan 1 station.
              Iemand stelde voor van een tankkaart aan te vragen voor een aantal merken aangezien deze toch gratis zijn ...

Ik zie het al voor me ... je kom aan het station toen en je kan beginnen zoeken in je tankkaarten welke nu weer de goeie is :p

Comment

Iemand stelde voor van een tankkaart aan te vragen voor een aantal merken aangezien deze toch gratis zijn ...

Ik zie het al voor me ... je kom aan het station toen en je kan beginnen zoeken in je tankkaarten welke nu weer de goeie is :p
                Ze zijn niet gratis hoor, m'n moeder heeft er één bij Esso en zij rekenen ook administratiekosten aan.
                KBC stelt nu de VAB-kaart voor maar die werkt alleen bij Q8 & Esso.

Onbegrijpelijk dat ze deze service stopzetten

https://www.kbc.be/IPA/D9e01/~N/~KBC...ZKCO73/BZKH0OQ

u akkoord gaat met elektronische facturering via KBC-Online, KBC-Online for Business, Isabel of via e-mailalert en beveiligde website, betaalt u jaarlijks een cliëntbijdrage van 25 euro excl. btw, onafhankelijk van het aantal afgenomen kaarten. Kiest u voor papieren facturen, dan beloopt deze jaarlijkse cliëntbijdrage 45 euro excl. btw.
                Daarnaast betaalt u per kaart jaarlijks een bedrag van 15 euro excl. btw. Bent u als kaartaanvrager houder, medehouder of solidaire medehouder van een KBC-Business Comfortrekening, dan bedraagt de jaarlijkse kaartbijdrage maar 10 euro.
                VAB rekent automatisch en jaarlijks uw cliënt- en kaartbijdragen af via de machtiging op uw rekening.

Comment

Die link ken je zeker al?

Voor een 2018 update van dit artikel, klik hier Ik had tot voor kort de "Tankkaart" functie geactiveerd op mijn (Openminds) KBC bankkaart. Ik betaalde daar een bijdrage voor (per jaar, en nog eens per kwartaal ook), maar kon eender waar tanken, en kreeg per maand een factuur van BanksysAtos

Ik ga nu eens DKV van dichtbij bekijken

Comment

KBC stelt nu de VAB-kaart voor maar die werkt alleen bij Q8 & Esso.
                    Ik heb een tankkaart van Esso en mijn vriendin heeft er een van Q8, die spreiding is toch wel vrij goed hoor van die stations. En je weet op den duur wel de plekken zijn waar je kan gaan, dat is een kwestie van gewoonte.
                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                      Ik heb een tankkaart van Esso en mijn vriendin heeft er een van Q8, die spreiding is toch wel vrij goed hoor van die stations. En je weet op den duur wel de plekken zijn waar je kan gaan, dat is een kwestie van gewoonte.
                      Ik tank alleen aan de express stations, als je 70.000km per jaar doet scheelt dat enorm
                      Dus nu is het eens Esso, dan eens Shell, ...

Ik ga dan voorlopig nog even m'n Fortis rekening houden, zij zullen blijkbaar als enige het systeem blijven ondersteunen.

Comment

eh?

Ik heb hier zo een gewone kaart van Fortis met tankkaart functie. En daar wordt ook elke maand een afrekening van opgestuurd met uitsplitsing van de btw enzo. Qua betaling is dat wel zoals gewone bancontact, dus direct van de rekening bij het tanken.

En Fortis gaat daar ook mee stoppen???

Comment

Tot voor kort gebruikte ik steeds de tankkaar van KBC.
                          Met deze kaart kon ik om het even waar tanken en kreeg ik op het einde van de maand een factuur met het overzicht.

Nu stopt kbc met het aanbieden van deze dienst ...

Nu is mijn vraag, zijn er nog mogelijkheden om een tankkaart te gebruiken bij meerdere netwerken ?

Als het even kan zou tanken in het buitenland ook mogelijk moeten zijn

Ik heb al DKV gevonden als oplossing, maar niet elk tankstation ondersteund dit ...
                          Ik tank met een VISA kaart... 1 afrekening per maand, 1 overzicht van waar en hoeveel getankt en je kan er mee in het buitenland tanken

Voor de rest doe ik met die kaart geen andere uitgaven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                            Ik tank met een VISA kaart... 1 afrekening per maand, 1 overzicht van waar en hoeveel getankt en je kan er mee in het buitenland tanken

Ja, maar dat is geen factuur hé ...
                            Ik heb een factuur nodig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

Maar dan heb je geen facturen met aparte vermelding van de BTW.

Ben je niks mee in een firma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Maar dan heb je geen facturen met aparte vermelding van de BTW.

Ben je niks mee in een firma
                                da's wel waar, bij mij ligt da anders

Comment

wij hebben die service met onze bankkaart van ING. fakturen komen ook van ATOS als ik me niet vergis, dus dit gaat dan binnenkort verdwijnen ?? pff, dan ga ik de kosten via rekeninguittreksels bewijzen denk ik.... een fitler maken via homebanking en klaar is kees
                                  There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    En Fortis gaat daar ook mee stoppen???
                                    Lezen kan toch moeilijk zijn hé
                                    Hierboven zei ik dat Fortis er blijkbaar als enige mee doorgaat.

En idd, met VISA ben ik niets. Moet factuur hebben, ze pakken al genoeg BTW met hun CO² taks

Comment

Lezen kan toch moeilijk zijn hé
                                      Hierboven zei ik dat Fortis er blijkbaar als enige mee doorgaat.

En idd, met VISA ben ik niets. Moet factuur hebben, ze pakken al genoeg BTW met hun CO² taks
                                      Ik doelde meer daarop eigenlijk

Maar des te beter dat het gewoon doorgaat. Geen zin om mij te pinnen aan een merk/keten van tankstations. Ik tank momenteel in het dichtstbijzijnde station eens de meter in reserve staat. Minder stress

Comment

ons moeder heeft hetzelfde probleem.En ze moet overal kunnen tanken. Is ni echt een gemakkelijke

Laat mij wete alsge oplossing hebt e waxit

Comment

Working...
                                        X