Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tankkaart ... welke kiezen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oplossing: een tankkaart van elke merk

overal tanken aan de scherpste prijzen

Ge hebt dan wel meerdere facturen maar die breng je dan maar in hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      Oplossing: een tankkaart van elke merk

overal tanken aan de scherpste prijzen

Ge hebt dan wel meerdere facturen maar die breng je dan maar in hé
      te ingewikkeld voor ons moe,heeft ze geen tijd voor voor dergelijke zever zegt ze

Comment

Heb gisteren tankkaarten van Esso en Fina aangevraagd, en wacht nog op de kaarten van Shell.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
          te ingewikkeld voor ons moe,heeft ze geen tijd voor voor dergelijke zever zegt ze
          Ge zijt bang hé van haar

Mja, ik ga geen 5x 40euro administratiekosten betalen se. Plus nog eens 5euro per factuur aan de boekhouder.

Ik wil 1 factuur

Comment

ze sprak over haar visa, isda een oplossing?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
              Ge zijt bang hé van haar

Mja, ik ga geen 5x 40euro administratiekosten betalen se. Plus nog eens 5euro per factuur aan de boekhouder.

Ik wil 1 factuur
              Ja voila zo weinig mogelijk papierkes is de boodschap.

Fak ja gast, tword tijd dak hier thuis wegben ze!
              maja kendet als alles voor u betaalt word...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                ze sprak over haar visa, isda een oplossing?
                Dan krijg je geen facturen.

Comment

Heb het zelfde probleem. Geen tankkaart meer. Ik druk wel de ticketjes af, maar volgens mijn boekhouder kan hij daarmee niet de btw terugtrekken, maar wel de tankkosten in kosten steken. Ik ga proberen bij de pomphouder de ticketjes te laten omzetten in facturen.

Comment

Ik denk dat het dkv gaat worden ...
                    Ofwel neem ik toch Esso of Q8 en leg ik er mij bij neer ...

Ik wil ook maar 1 enkele factuur ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

dkv is da bijna niet alleen de grote tankstations zoals wetteren enzo?

Comment

Ik zou eens goed kijken naar DKV, zo goed als alle truckers die ik ken hebben dit om péage en tankbeurten mee te betalen (is voor zover ik weet merk-onafhankelijk).

--> http://www.dkv-euroservice.com

Of het ook mogelijk is voor personenwagens weet ik niet.
                        Deftige facturen ga je alleszins wel krijgen denk ik, anders zouden die transporteurs ze niet kunnen inbrengen noch btw kunnen aftrekken.

Comment

Tanken is nu heel simpel, want met uw DKV Card tankt u voordelig en zonder contante betaling bij ruim 33.000 diesel-servicestations in Europa. Deze stations zijn speciaal ingericht voor de behoeften van het wegvervoer en busvervoer.

Is da dan enkel voor diesel??

Comment

En dan moet je GPS nog "DKV" ondersteunen, begin anders maar te zoeken ....

Comment

DKV? Ik heb daar een hospitalisatieverzekering van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                Ik heb DKV voor mijn (bedrijfs)wagen.
                                Opgelet hiermee:
                                Wordt enkel aanvaard in de tankstations op de snelweg!!!!
                                In de stations buiten de snelweg hangt wel vaak een bord DKV, maar de kaart werkt daar niet.
                                Op de snelweg staat naast het bakje van de Bancontact nog een ander bakje, daar moet je je code en aantal km's intikken.
                                Dit bakje hebben ze niet buiten de snelweg.
                                Ik denk dat als je naar binnen gaat je wel kan betalen met DKV buiten de snelweg, maar dat wil zeggen dat je s'avonds niet kan tanken ...

DKV is dus ook al afgeschaft

Comment

In het bedrijf hebben we contract met Power. Ze kunnen dan tanken in Octa+, avia en Power - tankstations. En dat zijn er veel.

Voor onze eigen auto' hebben we een Esso-card

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                    In het bedrijf hebben we contract met Power. Ze kunnen dan tanken in Octa+, avia en Power - tankstations. En dat zijn er veel.

Voor onze eigen auto' hebben we een Esso-card
                                    Voor de IT firma hebben we ook een Octa+ kaar.
                                    Het zijn veel tankstations, maar ze liggen bijna nooit langs hoofdbanen

En het feit dat jullie zelf met Esso rijden geeft al aan wat ook ik denk. Ik heb liever de grotere merken brandstof voor in mijn wagens ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Idem hier, KBc stopt ermee en daar beginnen de problemen...
                                      Heb dan maar de Q8-kaart genomen

Comment

Hier ook Octa + tankkaart, via test aankoop, krijg je nog eens korting ook.

Elke maand stipt je factuur en om de 14 dagen een tussentijdse mail, heel correcte service en geen beheerskosten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                          Heb gisteren tankkaarten van Esso en Fina aangevraagd, en wacht nog op de kaarten van Shell.
                                          Ik wist niet dat Fina Antwerp Olefins tankstations had

Comment

Working...
                                          X