Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tankkaart ... welke kiezen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Probleem is , hoe vraag je die aan bij esso ?
    Op hun site staat enkel een telefoon nummer
    een esso card aanvragen is een werk van lange adem, ik kan er van meespreken

Bij Power betalen we trouwens ook niets extra, zou dat ook maar raar vinden.

En idd, zoals tuscani meldt, gelden de kortingen op de maximumprijs. De pomp-prijs ligt daar meestal onder. Al is het wel opmerkelijk hoe groot de verschillen zijn.

Bvb: power station op zo'n 500m van ons deur is steeds duurder dan het power station op een andere invalsweg van Dendermonde, in vogelvlucht ongeveer 2km van elkaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
      Bij Power betalen we trouwens ook niets extra, zou dat ook maar raar vinden.
      idd pure afzetterij van kbc.
      tankstations zijn tevreden dat je hun als enige merk kiest. dan nog eens extra gaan betalen voor een factuur of kaart zou vreemd zijn.

zoals je kan zien op mijn factuur zijn er geen extra kosten.
      wimoptiek.be op

Comment

'k Heb zo'n kaart voor Q8 van KBC, is wel makkelijk en baas betaalt...

Comment

Ja maar Lukoil komt er niet in, ik tank alleen bij Shell & Esso :p
          En ik doe echt wel meer km met een Shell tank maar dat is een andere discussie

Comment

Voila, open een rekening bij fortis en je kan tanken :p

Tot nog toe bieden wij nog steeds de functie aan , we hebben hieromtrent ook nog geen nader bericht gekregen dat wij hierin evt zouden volgen.

Comment

jullie zijn niet alleen op deze wereld

Comment

Hier zijn Esso-kaarten aangevraagd.

Bij KBC waren er mss wel kosten, maar hier kon je wel overal met tanken... Elk voordeel heb z'n nadeel.

Comment

Daar zeggen ze ook dat Fortis er mee verder gaat dus hou ik mijn rekening daar open hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Je krijgt wel steeds 5 cent korting per liter, dus dat valt goed mee en compenseert de jaarlijkse kostprijs ruimschoot ...
                    Je krijgt 5 cent koring op de maximumprijs, maar elke pomp, behalve die langs de autowegen, heeft dat.

Comment

Ik zou zeggen vergeet de KBC-VAB oplossing, ze geldt namelijk maar voor 2 jaar omdat VAB er niet zo gelukkig mee is.
                      Mijn bankdirecteur was zo eerlijk om mij dit te zeggen en raadde mij dan ook af om er één te nemen.

Hij verwachtte ergens dat de fiscus zijn regels wat zou aanpassen zodat een uittreksel genoeg is ipv een factuur. Ze kennen de BTW en de accijnzen hé :p

Comment

en dan ga jij van elk uittreksel zelf de btw beginnen te berekenen?
                        Want jij moet hem wel nog aangeven.

Lijkt me toch wat tijdverlies.
                        wimoptiek.be op

Comment

In ons bedrijf hebben we er van shell en van Q8, nog nooit probs mee gehad...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                            en dan ga jij van elk uittreksel zelf de btw beginnen te berekenen?
                            Want jij moet hem wel nog aangeven.

Lijkt me toch wat tijdverlies.
                            Aparte rekening voor te tanken hé, kost maar 10euro bij KBC.

maar daar zijn we nog niet, eerst moet de fiscus daarmee akkoord gaan

Comment

UTA of DKV?

Comment

Heb al even een Q8 tankkaart.
                                Aanvraaag was onmiddellijk in orde, overlaatst nog een vervangkartje moeten hebben vanwege sleet (ja, met een Subaru...)

Facturen netjes per 14 dagen, en als je de all-in kaart neemt kan je nog alles kopen in de shop ook !

Volledig gratis, met extra korting...
                                www.perfectshine.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                  Aparte rekening voor te tanken hé, kost maar 10euro bij KBC.

maar daar zijn we nog niet, eerst moet de fiscus daarmee akkoord gaan
                                  en dan moet je weer betalen.
                                  wimoptiek.be op

Comment

Ik heb tankkaart van Texaco en van Total. Met die combinatie is er altijd een station in de buurt en das ook ideaal op de snel weg, want gelijk welke richting ik uitga, ik kom altijd 1 van beide merken tegen op de snelweg. en mee zo kaarten moede ook ni gaan uitpluizen waar dadde 2 cent goeikoper tankt, is toch altijd dezelfde prijs.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Ik heb een tankkaart van Gabriels, zeer tevreden. Scherpe prijzen (maar vergelijk goed de diverse stations), gratis factuur en gratis kaart. Gabriels is vooral in OVL aanwezig, maar er zijn stations aan het bijkomen in gans Vlaanderen. Nadeel: niet in het buitenland.

In Hofstade bij Aalst: zeer mooi station met carwash, lpg, stofzuigers, het hele zootje .. Een tevreden klant.

www.gabriels.be (zie tankkaart)

Comment

Ik heb geen probs met m'n Shell kaart. Er zijn stations genoeg, alleen jammer dat die mannen hun prijs hoog blijft...
                                        AutoMinded.be

Comment

Lol. Ik had ook zo een tankkaart, maar zijn idnerdaad ermee gestopt.

Nu heb ik voor Q8 gekozen. Is een kaart van Q8 en die drieletterige maatschappij die aan wegenhulp doet waarvan ik de naam momenteel niet ken

Comment

Working...
                                          X