Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tankkaart ... welke kiezen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hier zijn de ESSO-kaarten eindelijk gearriveerd.

Nu zouden wij graag de pincodes willen aanpassen, maar aan een bankautomaat (zo eentje buiten, niet bij een bepaalde bank binnen) wordt deze kaart niet aanvaard om de pincode te wijzigen.

Dus de vraag aan de mensen met zo'n ESSO-kaart: kan de pincode gewijzigd worden? Of moet de "originele" onthouden worden?

Comment

Bij jet (lukoil) en waarschijnlijk alle andere leveranciers, zijn deze vast.
      wimoptiek.be op

Comment

Bweikes!

Comment

Shell,Q8 of Texaco zijn volgens mij de beste brandstoffen
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
            Shell,Q8 of Texaco zijn volgens mij de beste brandstoffen
            Total en Esso ?

Comment

DKV tankkaart?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                DKV tankkaart?
                Al gezegd, kunde bijna nergens mee tanken behalve op de autosnelwegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Total en Esso ?
                  BMW gaf er eentje van 500€ van Total voor niks op 't Salon.

Groetjes,
                  pol.
                  BMW M2 Coupé
                  Audi S5
                  Nobody is Perfect!

Comment

ik zou willen weten of ik die NTC kaarten die de leasingmaatschappijen gebruiken, of ik die ook niet kan aanvragen. Dan kan ik tanken bij Shell, Total en Esso; meer moet dat niet zijn

Comment

Ik zoek een tankkaart want ben het zelf wat beu om mijn recutjes bij te houden..
                      Heeft er iemand goede aanbevelingen ( recentie acties ofzo) of andere goede alternatieven? ( zoals via de bank, maar dit gaat niet meer zeker?)

Maarten

Comment

Je kan bij een autoleasemaatschappij ook alleen een brandstofkaart aanvragen. Dan krijg je bijvoorbeeld een NTC kaart, ideaal om de betere brandstof te tanken voor een redelijke prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichten
                          Ik zoek een tankkaart want ben het zelf wat beu om mijn recutjes bij te houden..
                          Heeft er iemand goede aanbevelingen ( recentie acties ofzo) of andere goede alternatieven? ( zoals via de bank, maar dit gaat niet meer zeker?)

Maarten
                          Ik heb nog altijd een tankkaart die overal werkt, via Fortis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Dat is wel handig, maar als je veel km's doet is het toch mss interessant om ergens een middenweg tussen prijs / aantal tankstations te vinden.
                            Ik heb nu info aangevraagd over Total, heb vroeger altijd een total tankkaart gehad van mijn werk en was daar eigenlijk zeer tevreden van, voldoende tankstations en werkte gewoon altijd goed. (vaak met bediening aan de pomp)
                            Nu ik maak zo een 50k km per jaar en ben dus eens benieuwd naar de tarieven voor de grootste tankstations.
                            Shell, total, Q8, texaco,....
                            Hier dus ook interesse naar ervaring met verschillende tankkaarten...

Comment

Heb je daar een aparte rekening voor of hoe moet ik dat zien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                Op de uittreksels staat elke maand een samenvatting van waar je getankt hebt, en hoeveel liters.

Dat gezegd zijnde... het is al drie jaar geleden dat ik mijn uittreksels nog eens afgedrukt heb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                  Nee, gaat gewoon van mijn rekening af. Elke maand krijg ik van Atos facturen opgestuurd met het overzicht op en uitgesplitst met btw.

Comment

Nee, gaat gewoon van mijn rekening af. Elke maand krijg ik van Atos facturen opgestuurd met het overzicht op en uitgesplitst met btw.
                                    Dat is wel een mooi systeem, en die facturen kan je dan gewoon inbrengen.
                                    Is dit mogelijk bij elke bank of enkel bij Fortis?
                                    Moet ik toch is naar gaan informeren, tis veel interessanter voor overal te kunnen tanken ipv goedkoop te kunnen tanken eigenlijk...

Comment

Wij werken als volgt, we tanken steeds bij hetzelfde lokale benzinestation hier in de buurt en altijd met de mastercard van de zaak (dus gelinkt aan je bedrijfsrekening) die uitgegeven is door ING. Indien we tanken tijdens de openingsuren van het station betalen we binnen en zij houden de tankbonnentjes bij tot het einde van de maand of het kwartaal zoals je wenst. Indien we buiten de uren tanken nemen we zelf het bewijs uit de automaat en geven dit na der hand af als we nog eens tanken als ze open zijn. Op het einde van het kwartaal of maand (indien gewenst) krijgen we dus van de stationuitbater een factuur met nog wat korting bij en van Atos het maandelijks overzicht van de gedane uitgaven zowel van mijn kaart als die van de andere chauffeur. Zo kan je perfect vergelijken want de bedragen moeten hetzelfde zijn. Je factuur van het benzinestation gaat in je boekhouding en de uitgavenstaat van Atos hang je eraan als bewijs....
                                      Last edited by Metaxa; 19/08/2010, 10:26.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                        Wij werken als volgt, we tanken steeds bij hetzelfde lokale benzinestation hier in de buurt en altijd met de mastercard van de zaak (dus gelinkt aan je bedrijfsrekening)
                                        Dus je kan maar op 1 plaats gaan tanken. Handig is anders

Comment

Working...
                                        X