Tis dat. Ik persoonlijk zit bij Esso en ben daar tevreden van.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tankkaart ... welke kiezen ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb nog altijd een tankkaart die overal werkt, via Fortis.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNee, gaat gewoon van mijn rekening af. Elke maand krijg ik van Atos facturen opgestuurd met het overzicht op en uitgesplitst met btw.
Heb er ook eentje van Fortis, kost me dacht ik ca 9 EUR maand. Als je geen pro-pack hebt kan het wel iets duurder zijn.
En die 9 EUR steek je easy-peasy in je zak doordat je de goedkoopste tankstations d'r uit pikt. Als ik zie hoeveel duurder een SHELL/TOTAL/ESSO is, dan haal ik dat er na quasi 2 tankbeurten al terug uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDus je kan maar op 1 plaats gaan tanken. Handig is andersPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHeb er ook eentje van Fortis, kost me dacht ik ca 9 EUR maand. Als je geen pro-pack hebt kan het wel iets duurder zijn.
En die 9 EUR steek je easy-peasy in je zak doordat je de goedkoopste tankstations d'r uit pikt. Als ik zie hoeveel duurder een SHELL/TOTAL/ESSO is, dan haal ik dat er na quasi 2 tankbeurten al terug uit.
Anders is het idd verdomd interessant om zo een kaart van fortis te nemen.
Zit nu wel met al mijn rekeningen bij KBC; maar wie weet hebben die ook zoiets gelijkaardigs...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHa, nee hoor, als het niet anders uitkomt (en niet goed gepland) tank ik eender waar en breng het bonnetje gewoon binnen in ons vast station! Uitbater zet dat mee op het factuur maar geeft op dat dan wel geen korting uiteraard. Nu als ik zie dat we niet meer "thuis" geraken tank ik ergens maar voor € 10 of € 15 hoor. We moeten tenslotte toch telkens voorbij het benzinestation om naar de oprit van de autosnelweg te rijden....
Maw je verliest onnodige tijd met tanken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenIs het zo niet, dat je bij het nemen van een tankkaart bij bv. Total automatisch een zeer voordelig tarief krijgt?
Anders is het idd verdomd interessant om zo een kaart van fortis te nemen.
Zit nu wel met al mijn rekeningen bij KBC; maar wie weet hebben die ook zoiets gelijkaardigs...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenIs het zo niet, dat je bij het nemen van een tankkaart bij bv. Total automatisch een zeer voordelig tarief krijgt?
En zeker als je in het buitenland wil kunnen tanken met je kaart eisen ze nog een redelijke borgsom ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJa echt, ik heb daar eens achter gehoord. Ik kreeg 1 eurocent korting ofzo
En zeker als je in het buitenland wil kunnen tanken met je kaart eisen ze nog een redelijke borgsom ook
Ik had gewoon gelezen dat Total de meeste tankkaarten uitdeelden per jaar.
Nuja het zal dan toch zo een fortis kaart worden, total is sowieso altijd één van de duurdere tankstations...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenKnap vervelend als je maar 1/2 keer tankt bij een plaatselijk tankstation, om nog maar te zwijgen over het feit dat je wrs regelmatig zal gaan tanken als je tank niet eens volledig leeg is.
Maw je verliest onnodige tijd met tanken...Wij tanken hier bitter weinig bij andere. Zoals ik dus al schreef komt dit al wel eens voor, maar dan is er nog geen man overboord hé. Het is allemaal een kwestie van gewoonte, wij proberen hier de tank steeds zo goed als leeg te rijden maar zien er wel naar VOOR we vertrekken natuurlijk, maakt deel uit van het dagelijks beroepsritueel...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
wij hebben een tijdje de optie tankkaart geactiveert op onze ING betaalkaart. allemaal goed en wel, maar voor 3 tankbeurten per maand krijg je ook altijd minstens 3 vellen papier !!! (gebeurde via ATOS)
is het zo moeilijk om daar gewoon 1 blad van te maken ?
ik heb het opgezegd enkel en alleen omwille van de waanzinnige milieuvervuiling hierdoor. Facturen allemaal goed en wel en ik ben ook geen GROEN-freak, maar té is té.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk BerichtenIk heb ook nog een Q8 kaart maar wat is dat rotzooi met Certipost eArchiving electronische facturen die je verplicht moet bewaren op een electronische drager...
Welkom in 2010
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenEuh, ik druk die gewoon af ...
Ik bedoel maar, gelukkig moet ik niet voor elke inkomende factuur ergens op een Bizmail Oneway-account gaan inloggen, paswoord optrommelen , downloaden en folders bewaren met de items factuurnummer.xml.signed factuurnummer.pdf AuditTrail.html Noname_0.txt
KISS anyone?
Code:Beste Klant, Dit bericht bevat uw elektronische factuur met specificaties zoals hieronder vermeld. In het kader van de wetgeving op elektronisch factureren is het verplicht om de facturen te bewaren op een elektronische drager (PC of CD/DVD) gedurende de wettelijk verplichte bewaringstermijn. Voor Belgie bedraagt de periode vanuit BTW technisch standpunt minstens 7 jaar, te rekenen vanaf de eerste januari van het jaar volgend op de factuurdatum. Om uw facturen elektronisch te bewaren, dient u minstens alle bijlagen in dit bericht te downloaden en te bewaren in een beveiligde omgeving. De wettelijke factuur is steeds het gesigneerde, gestructureerde bericht. De bijgeleverde PDF is de verplichte weergave van de factuur in een voor de mens leesbaar formaat. Je wil je geen zorgen maken over het archiveren van je facturen... Certipost eArchiving Start biedt een legale oplossing voor het archiveren van facturen. Certipost eArchiving Start is een uitgebreid en gebruiksvriendelijk online archief. Meer informatie in verband met onze archiveringsoplossing eArchiving Start vindt u op www.certione.com. Indien u niet op deze dienst bent ingeschreven, bent u zelf verantwoordelijk voor het bijhouden van een elektronisch archief zoals hierboven beschreven. Ter informatie Het afdrukken van de PDF is toegestaan, maar kan nooit de wettelijke factuur vervangen. U bent dus verplicht de elektronische formaten te bewaren. Factuurnummer: xxxxxxxxx Factuurdatum: xxxxxxxxxxx Dienstverlener: Certipost Authorities nv Verzender: Kuwait Petroleum BelgiÎ NV BETALING VIA DOMICILIERING OP VERVALDATUM Met vriendelijke groeten, Q8 Liberty Team
Last edited by newlook; 19/08/2010, 17:13.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJa echt, ik heb daar eens achter gehoord. Ik kreeg 1 eurocent korting ofzo
Echter, de prijs aan de pomp is bijna altijd gebaseerd op de prijzen van de lokale concurrerende pompen.
Bottom-line: op factuur zijn het 99% pompprijzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenFortis tankkaart functie, kan je idd tanken waar je wil en je krijgt een maandelijkse factuur.
Kan alleen bij BNP Parisbas, KBC had dit vroeger maar ze zijn ermee gestopt!
Comment
-
Ik heb hier voor alleman een Shell kaart, maar als backup ook dat ding geactiveerd op mijn BNP rekening.
Ik denk niet dat BNP een optie is om bv een heel wagenpark uit te rusten, want het is eigenlijk niet een tankkaart maar een gewone bankpas, die op het einde van de maand een factuur stuurt van alle uitgegeven brandstofkosten. Maar je kan er dus ook even goed de Mediamarkt mee leegkopen op kosten van de zaak...
Total vraagt idd ridicuul veel waarborg (allez ik weet wat beters te doen met 2K dan op een rekening bij Total te laten staan). Vrolijk links laten liggen dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk denk niet dat BNP een optie is om bv een heel wagenpark uit te rusten, want het is eigenlijk niet een tankkaart maar een gewone bankpas, die op het einde van de maand een factuur stuurt van alle uitgegeven brandstofkosten. Maar je kan er dus ook even goed de Mediamarkt mee leegkopen op kosten van de zaak...
Comment
Comment