Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tankkaart ... welke kiezen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Hangt er vanaf. Ik heb een bankkaart met tankkaartfunctie, maar je kan ook een kaart vragen waar je enkel mee kan tanken.
    Dat zou mij verbazen... (zeg niet dat het niet kan) Maar hoe kan zo een toestel van Oeral de kaart net hetzelfde zien als bv. bij Shell.
    Allesinds het feit dat je er mee naar de winkel kan gaan en eventjes gaan shoppen zou ik niet erg vinden.
    Tis juist het eindfactuur per maand wat mijn interesse wekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
      Dat zou mij verbazen... (zeg niet dat het niet kan) Maar hoe kan zo een toestel van Oeral de kaart net hetzelfde zien als bv. bij Shell.
      t is een bancontact kaart voor de rest. Dunno hoe dat werkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Hangt er vanaf. Ik heb een bankkaart met tankkaartfunctie, maar je kan ook een kaart vragen waar je enkel mee kan tanken.
        yep, er ligt er nog zo een in de camionette hier (dringend eens opzeggen aangezien ik die niet meer gebruik).
        Kost iets van een 15€ per jaar dacht ik en er staat zo'n mooi benzinepomp icoontje op
        So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Tankpas

Sinds kort een Esso Card via www.esso-card.nl aangevraagd waarmee ik nu standaard een hogere korting ontvang

Comment

• Maar nog altijd veel meer betaalt als op een ander.
            Proficiat!

Comment

• Mijn Shell kaart werkt ook bij Esso, als ik het juiste gele golfje op mijn kaart afgebeeld heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                Ik tank alleen aan de express stations, als je 70.000km per jaar doet scheelt dat enorm
                Misschien een stomme vraag; wat bedoelt men met express stations?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuinman Bekijk Berichten
                  Misschien een stomme vraag; wat bedoelt men met express stations?
                  Dat zijn tankstations zonder manneke/shop in

Comment

• Iemand ervaring met Total?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MCS163 Bekijk Berichten
                      Iemand ervaring met Total?
                      Ja te duur, heb anderhalf jaar tankkaart gehad van total betaalde veel meer als nu met mijn fortis tankkaart!

Comment

• Hoppa BNP Paribas/Fortis houdt ook op met hun tankservice...

Comment

• Vertel?

Comment

• Brief gekregen van het kantoor met het nieuws dat ze de tankservice beeindigen omdat ze niet meer kunnen garanderen dat alle transacties er nog op gaan staan, sinds het vrijmaken van de markt waarbij Atos/Worldonline geen monopolie meer heeft en dus niet alle transacties meer doet.

Comment

• Fleetpass+ een idee? Ik heb deze en je kan er in de meeste pompen mee tanken tegen een vaste weekprijs. Als ge info vraagt krijg je een XL-file met daarin alle stations.
                              sigpic

Comment

• Net eens bekeken en die "de meeste" valt toch nog tegen precies. Ik zie bv geen enkele pomp langs de snelweg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten

Mijn Shell kaart werkt ook bij Esso, als ik het juiste gele golfje op mijn kaart afgebeeld heb
                                  Hier ook shellkaart, maar in frankrijk is het maar droevig om een station te vinden?
                                  Is er een waarborg bij esso, ik dacht dat je die ook is aanschreef?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                    Ja te duur, heb anderhalf jaar tankkaart gehad van total betaalde veel meer als nu met mijn fortis tankkaart!
                                    Total is alleen goed als je 10+ tankkaarten per bedrijf aanvraagt. Dan krijg je pas grote(re) kortingen en worden Total even goedkoop als de meeste tankstations. Brandstof is wel top (zoals Q8, Esso,...)

Voor < 10 tankkaarten of als particulier jagen ze alleen maar veel teveel geld uit uw zakken...

Comment

• Ik heb deze week telefoon ontvangen van mijn bankdirecteur dat Fortis met de tankservice gaat stoppen.
                                      Als compensatie kan je Total tankkaart nemen, waarbij je 1 station mag kiezen waar je 10cent korting krijgt op de pompprijs... Mijn dichtsbijzijnde Total station hanteert de officiele brandstofprijs voor de moment, dus dan ben je met die 10 cent korting nog altijd minder goed af als bij den oeral 300m verder...
                                      Denk dat ik gewoon ga gaan voor OCTA+ die hebben hier deftige pompprijzen + 10cent korting OVERAL...

Zijn hier ondertussen nog alternatieven?

Comment

• Even aansluitend: zijn er ook tankkaarten voor particulieren?

Dus waar je eenmalig per maand een afrekening krijgt?

Ik kan er via het werk een krijgen van Dats24, incl. 1.3 cent korting op de pompprijs (leuk, gezien Dats in mijn buurt altijd al héél goedkoop is). Zijn er alternatieven voor particulieren?
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Ik zoek ook nog een alternatief voor de BNP tankkaart.
                                          Ik heb eigenlijk geen zin om af te hangen van één merk en telkens te gaan zoeken.

Zijn er alternatieven ?

Comment

Working...
                                          X