Mededeling

Collapse
No announcement yet.

adressen auto verkoop sites Frankrijk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• adressen auto verkoop sites Frankrijk

Beste forumleden

Wie kent er adressen van auto verkoop sites in Frankrijk waar je gratis of mits kleine bijdrage je 2de habds auto kan verkopen, wel voor een particulier.

Ik wil namelijk mijn volvo s80 2.4d die hier in Belgie blijkbaar niet wegraakt (fiscaal?) proberen te verkopen in Frankrijk.

Reeds gegoogeld maar zeer moeilijk te vinden o als je een account opmaakt aanvaardt die geen belgische adressen of postnummers.

Wie kan mij helpen.?

PS Bestaat er nog een automarkt in Rijsel, zo ja waar en is dit de moeite?

Of je daar Belgische adressen kan ingeven, dunno

mobile.de

Comment

http://webmycar.com/

Comment

Auto's in Frankrijk zijn wel ietsje goedkoper dan hier, heb ik zo de indruk.
        Life's too short. Not to. Live it.
        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Bedankt al voor de snelle reacties, zal ze morgen allemaal eens uitproberen, vandaag geen tijd meer.

Comment

Reeds gegoogeld maar zeer moeilijk te vinden o als je een account opmaakt aanvaardt die geen belgische adressen of postnummers.
            Wie kan mij helpen.????????

Comment

Weet niet of dit veel gaat helpen hoor; een Belgische wagen in Frankrijk verkopen, wil zeggen dat hiervoor nog geen franse inschrijvingstaks voor betaald is. Met andere woorden een extra kost voor de franse koper in vergelijking met eenzelfde auto die wel al in Fr rond reed....

teizman

Comment

Working...
              X