Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Album : Inna - Hot
Genre : Dance
Hebben ze in Bodrum grijs gedraait en het bleef hangen, dus het album maar eens opgezocht.
Zit nu een dagje of twee in m'n auto te draaien en ben 'm ondertussen al beu gehoord. Maar zeer zeker goeie 'cruize' muziek
Twee liedjes vanop het album :
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk BerichtenAlbum : Inna - Hot
Genre : Dance
Hebben ze in Bodrum grijs gedraait en het bleef hangen, dus het album maar eens opgezocht.
Zit nu een dagje of twee in m'n auto te draaien en ben 'm ondertussen al beu gehoord. Maar zeer zeker goeie 'cruize' muziek
Twee liedjes vanop het album :
+ YouTube Video 1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Ik ben er eindelijk uit waar het begin van dit nummer mij deed denken:
+ YouTube Video
Het is namelijk dit:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk ben er eindelijk uit waar het begin van dit nummer mij deed denken:
+ YouTube Video
Het is namelijk dit:
+ YouTube Video Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
She asked me what my name is, told her I was famous!
Dj Class ft. Lil Jon, Jermaine Dupri & Trey Songz - I'm the shit
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenInderdaad, de gelijkenis van de intro is treffend. Beetje gaan vieren KC? Ik zag gisteren dat het jouw verjaardag was. Hierbij gefeliciteerd. Ik ging wel wegblijven in dit topic maar hiervoor maak ik graag een uitzondering
Dankuwel trouwens
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIemand die weet welk nummer ze spelen tijdens de Citroën commercial?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenik wil dat ze die remake van close to me van the cure; die gespeeld wordt in de comercial van cacharel, uitbrengen als nummer
http://www.youtube.com/watch?v=iN8IHjlDH-c
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenIk ben op zoek naar die ene nummer wat te horen was op de reclame spot van Huizenjacht op VT4. Heb het nog vandaag gehoord.
Comment
-
Comment
Comment